וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די אנטוורד ביטלו את הופעתם בישראל

3.6.2018 / 18:03

צמד הרייב-ראפרים הפרוע "די אנטוורד" ביטלו את הופעתם בישראל שהייתה אמורה להתקיים ב-2 באוגוסט בלייב פארק ראשון לציון. זאת לאחר שסיבוב ההופעות שלהם נדחה ל-4 באוגוסט. ההרכב: "מצפים להגיע בהקדם"

צמד הרייב-ראפרים הפרוע "די אנטוורד" ביטלו את הופעתם בישראל שהייתה אמורה להתקיים ב-2 באוגוסט בלייב פארק ראשון לציון. ההרכב, המורכב מנינג'ה (ווטקין טיודור ג'ונס) ומיולנדי ויסר, נאלצו לדחות את תחילת סיבוב ההופעות שלהם ל-4 באוגוסט ועל כן מופעם בישראל בוטל. נינג'ה ויולנדי מסרו לקהל הישראלי שהם מצפים לקבוע את ההופעה מחדש ולהופיע בפניו בהקדם. רוכשי הכרטיסים יזוכו באופן אוטומטי. חברת ההפקה והלהקה בוחנות תאריכים חלופיים להופעה.

יחד עם די ג'יי היי-טק יצר הצמד הדרום-אפריקאי הפרוע בשורה מוזיקלית יוצאת דופן בחדשנות שלה, מלא בביטים אלקטרוניים דחוסים ראפ וולגרי ומראה עתידני פרוע. השניים זכו לתהילה עולמית עם יציאת הקליפ הראשון שלהם, "Enter The Ninja", שהכיר לעולם את מראה הלוליטה האנדרוגיני ונוכחות של ראפר מהגטו, עם קולה העדין של יולנדי מול הטקסטים הבוטים והנוכחות המפחידה של נינג'ה. להיטים אחרים של ההרכב - כמו "I Fink U Freeky", "Fatty Boom Boom", "Rich Bitch", "Baby's On Fire", "Cookie Thumper" - זכו גם הם לקליפים שהמשיכו באותו קו אסתטי ופרובוקטיבי.

אלבומם האחרון שיצא ב-2016 Mount Ninji and Da Nice Time Kid ממשיך את הקו הסוריאליסטי המבעית שהפך לסימן ההיכר שלהם עם להיטים חמושים בקליפים בומבסטיים לראפ החבלה התוקפני של השניים. זהו האלבום הראשון בו צירפו חבר רביעי, המפיק DJ MUGGS שמוכר בעיקר מעבודתו עם CYPRESS HILL ותרם לאלבום סאונד אפל.

די אנטוורד, הופעה בראשון לציון. ניב אהרונסון
די אנטוורד/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully