וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנדיקט קמברבאץ', כוכב "שרלוק" ו"דוקטור סטריינג'", הציל שליח משוד מסוכן

4.6.2018 / 23:51

השחקן בנדיקט קמברבאץ' זינק ממונית כדי להציל רוכב אופניים מארבעה חברי כנופיה שניסו לשדוד אותו. בסיוע נהג המונית הוא הדף אותם - וכשגילו שיריבים הוא גיבור על מפורסם, הם ברחו משם

יח"צ - חד פעמי

בסרטון - הטריילר לעונה השלישית של "שרלוק"

"זה היה כמעט סוריאליסטי. אני עומד ליד שרלוק הולמס ונלחם בארבעה תוקפים ממש מעבר לפינת רחוב בייקר", סיפר נהג המונית שנקלע לסיטואציה ההזויה הזאת בשישי האחרון, כשהסיע את שחקן הקולנוע הבריטי בנדיקט קמברבאץ' ואשתו, במאית התיאטרון סופי האנטר, למועדון בעיר.

בנדיקט קמברבאץ', הבלש האייקוני שרלוק הולמס בשבילכם, הציל משוד שליח של חברת משלוחי המזון Deliveroo, ממש בסמוך לביתו הבדיוני ברחוב בייקר בלונדון. כוכב סרטי גיבורי העל "דוקטור סטריינג'", "תור: רנאגרוק" ו"הנוקמים: מלחמת האינסוף" זינק ממונית כדי להתעמת עם חבורה של ארבעה גנבים שתקפו את רוכב האופניים עם בקבוק זכוכית. על פי "הסאן" הבריטי, קמברבאץ' בן ה-41 ביקש מנהג המונית לעצור, הסתער על הגנבים וניסה להבריח אותם. השודדים ניסו לתקוף את קמברבאץ' אך הוא הצליח להדוף אותם. רק אז, כשהבינו במי מדובר, הם נמלטו מהזירה בלי לקחת דבר מקורבנם המדמם.

שרלוק, הכלה המתועבת, טריילר.
בנדיקט קמברבאץ' הציל שליח משוד

עוד בתרבות:

נהג המונית מנואל דיאז בן ה-53 סיפר ל"סאן" מה קרה שם: "לקחתי את בנדיקט ואשתו למועדון - אבל לא ידעתי שזה הוא בהתחלה. כשהגעתי לרחוב מרילבון ראינו ארבעה בחורים דוחפים רוכב אופניים. הנוסע שלי זינק החוצה, רץ והרחיק משם את הבחורים. הם ניסו לתקוף אותו ונראה שהדברים החמירו אז ניסיתי לסייע לו. הם עמד שם וצעק עליהם 'עזבו אותו בשקט'. רק אז זיהיתי שזה בנדיקט".

דוקטור סטריינג'.
דוקטור סטריינג' מפעיל את כוחו נגד כנופיית שודדים

הוא הוסיף: "תפסתי אחד מהם ובנדיקט תפס באחר. נראה שהוא ידע בדיוק מה הוא עושה. הוא עשה את רוב העבודה, למען האמת. הם ניסו להכות אותו אבל הוא הגן על עצמו ודחף אותם. הוא לא נפצע. אני חושב שאז הם זיהו שזה בנדיקט וברחו משם. בנדיקט היה אמיץ ואכפתי. אם הוא לא היה מתערב, רוכב האופניים היה נפצע קשה. הוא שאל את הרוכב איך הוא מרגיש וכשזה אמר שהוא בסדר, בנדיקט חיבק אותו". השחקן עצמו הגיב בצניעות: "עשיתי את זה בגלל, ובכן, פשוט הייתי חייב... אתם יודעים".

נהג המונית מנואל דיאז שסייע לבנדיקט קמברבאץ' להציל את השליח. SUN, NICK OBANK, צילום מסך
נהג המונית מנואל דיאז שסייע לבנדיקט קמברבאץ' להציל את השליח/צילום מסך, SUN, NICK OBANK

ארבעת התוקפים עדיין מסתובבים חופשי והמשטרה אישרה שהיא נמצאת בחיפושים אחריהם. בחברת המשלוחים Deliveroo הודו בטוויטר ל קמברבאץ': "רוכבי Deliveroo הם גיבורים אמיתיים המספקים מיליוני ארוחות ללקוחות בכל רחבי הארץ. ביטחונם נמצא בעדיפות של כולנו וכל אלימות נגד שליחים היא בלתי מקובלת לחלוטין. אנחנו רוצים להודות לבנדיקט על הגבורה שלך. בשם כולנו ב- Deliveroo: תודה רבה לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully