וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגה חוזרת: פסטיבל DGTL יתקיים גם השנה בתל אביב

5.6.2018 / 0:04

פסטיבל המוזיקה והאמנות האלקטרוני DGTL יתקיים גם השנה בפארק הירקון. בין האורחים: motor city drum ensemble הגרמני, Paco Osuna שיגיע לראשונה מברצלונה, peggy gou הדרום קוריאנית

אחרי ההצלחה בשנה שעברה, פסטיבל המוזיקה והאמנות האלקטרוני DGTL יתקיים גם השנה - והפעם בתמיכה של עיריית תל אביב יפו ובירת היינקן. הליינאפ השנה יכלול את motor city drum ensemble הגרמני, Paco Osuna שיגיע לראשונה מברצלונה, peggy gou הדרום קוריאנית, Red axes הישראלים הבינלאומיים, recondite המפיק ו-Tom Trago ההולנדי.

תל אביב הצטרפה רשמית לרשימה האקסקלוסיבית של הערים שמארחות את הפסטיבל שמקורו בהולנד: אמסטרדם, סאו פאולו, ברצלונה, סנטיאגו, תל אביב ובקרוב בעיר נוספת. הפסטיבל מציג שלוש במות עם תוכן מוזיקלי שפועלות במקביל בכל רגע נתון. הפסטיבל יתקיים ביום שבת, חג סוכות ב', ב-29 בספטמבר, מהצהריים ועד הלילה, בגני יהושע תל אביב. כרטיסים החל מ-200 ש"ח. הנחות מיוחדות למחזיקי כרטיס דיגיתל.

מעבר להיותו פסטיבל מוזיקה, DGTL חרט על דגלו גם שמירה על הסביבה וקיימות וזכה בפרסים כפסטיבל הירוק ביותר באירופה. לפסטיבל יש תכנית מהפכנית לחסכון בחשמל, אוכל צמחוני בלבד, תכנית הטבות למיחזור ועוד. הפסטיבל זכה בפרסים רבים על המהפכה הירוקה שהוא מוביל, ביניהם ה-Outstanding Green Event בפרסי ה- FestX בלאס וגאס ופרס ה-Most Sustainable Company Amsterdam.

לאתר הפסטיבל

פסטיבל DGTL. אלברט ללמייב,
פסטיבל DGTL/אלברט ללמייב
  • עוד באותו נושא:
  • פסטיבל DGTL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully