וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם סיימון קאוול נחרד: הטריק שהשתבש וכמעט נגמר במוות על הבמה

7.6.2018 / 9:09

השופטים ב"גאט טאלנט" הבריטי נותרו בהלם לאחר שאחד המשתתפים הציג "קסם" היחלצות ממיכל מלא מים, אך לא הצליח להשתחרר בזמן. פרמדיקים הוזעקו לבמה וסיימו את הדרמה הגדולה ללא נפגעים

ITV

דרמה אדירה התרחשה בשבוע שעבר בתוכנית הכישרונות "גוט טאלנט" בבריטניה: אחד המשתתפים, קוסם סטייל הודיני שהתפרסם במהלך התוכנית כאמן היחלצות ממצבים מסכני חיים, התקשה לצלוח את הטריק התורני שלו ונחלץ ברגע האחרון לאחר שפרדמדיקים הוזעקו לבמה. השופטים, ביניהם סיימון קאוול, נותרו המומים ונחרדים לנוכח המחזה שהתרחש לנגד עיניהם ושמחו כמובן על כך שהאירוע הסתיים ללא נפגעים.

עוד בנושא
צפו בקסם שהשתבש בשידור חי ושלח את המנחה לבית החולים
פדיחה: קוסם הרחוב נבהל וחשף את הסוד של הקסם מול כולם

המשימה שלקח על עצמו מאט ג'ונסון בן ה-43 הייתה להיחלץ ממתקן מלחיץ ביותר, שגולת הכותרת שלו הייתה מיכל מים קטן בתוכה ננעל ראשו של הקוסם. המטרה שלו הייתה לצאת ולנשום אוויר תוך דקה ו-45 שניות, "הזמן הבטוח", וכשזה לא קרה אנשי הרפואה כבר החלו להתקרב לכיוונו, מוכנים להתערב. כשהשעון הראה שתי דקות, ג'ונסון הנאבק לנשום כבר נאלץ לחוות בידו לעברם ולבקש מהם מוט ברזל, בעזרתו פרץ את דרכו החוצה, 2:21 מתחילת הטריק.

צפו ברגעים הדרמטיים

לפני שהחל הטריק, ג'ונסון הודה שיש "סיכוי טוב" שהוא יכול למות ושהוא עומד לשים את עצמו "בגהנום עלי אדמות" כדי להצליח. הוא ננעל בתוך ג'קט ממתכת, עם שלושה מנעולים סביב החזה שלו, ואז הונח על ראשו טנק המים הנעול. בתחילה נראה היה שהוא יעמוד במשימה, כאשר השתחרר מאזיקים במהרה והחל לעבוד על הג'קט, אבל בהמשך החל להיאבק נגד הזמן.

"אלוהים אדירים, ממש שנאתי את זה", אמרה השופטת אמנדה הולדן לג'ונסון, אחרי שהכל נגמר. "עצרתי את הנשימה שלי לאורך כל האירוע. כמעט התעלפתי בעצמי. זה היה מדהים ואתה אמיץ מאוד. אני שמחה שאתה עדיין בחיים". סיימון קוואל, אגב, הסתפק בלקרוא לג'ונסון "משוגע".

בדיווח של ה"דיילי מייל" נטען שצופי התוכנית זעמו לאחר שג'ונסון לא הצליח לעלות לשלב הבא (הגמר), למרות שסיכן את חייו. "איך הוא לא עבר?", תהה אחד מהם, "הוא ממש הביא איתו ריגוש וסכנה לתוכנית הפטתית הזו, והציבור הבריטי העצוב הרס את זה". בגמר עצמו, אגב, זכה "Lost Voice Guy" - קומיקאי שלא מסוגל לדבר בשל שיתוק מוחין.

עוד באותו נושא

הקוסם שגורם לנשים לצרוח חושף את הסודות שלו

לכתבה המלאה

זה הזוכה בגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully