וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופי טאקר ופסטיבל מדיטרנה: 5 דברים שאסור לפספס השבוע

7.6.2018 / 0:00

פסטיבל מדיטרנה באשדוד, רמי קלינשטיין חוגג 30 שנות קריירה במופע חדש ומופע מחווה לישראל (פולי) פוליאקוב בהיכל התרבות. המלצות תרבותיות שוות במיוחד למהלך השבוע

צלמים זמניים מורשים
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל מדיטרנה

הערב ייפתח באשדוד הפסטיבל הבינלאומי ה-6 למוזיקה, קולנוע, אמנות וטעמים ממדינות הים התיכון -פסטיבל "מדיטרנה". למעלה מ-350 אמנים, מוזיקאים, אנשי קולנוע ושפים מובילים ייקחו חלק השנה בפסטיבל. למה כדאי לשים לב במיוחד? הנה חמש המלצות:

א. חוזה קרראס, מזמרי האופרה הגדולים בעולם יגיע להופעה חד פעמית עם למעלה מ-70 נגני תזמורת ירושלים.

ב. עבד אל-פתח בניס, מגדולי הזמרים האנדלוסים במרוקו, יופיע בליווי התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד.

ג. להקת המחול "הרווה קובי" תביא אל הבמה 12 גברים מצרפת, אלג'יריה ומרוקו, במופע יוצא דופן שמשלב מחול אורבני עם אמנויות לחימה.

ד. גיל רון שמע יופיעו עם אלבומו החדש "קפה ג'לאל" וישלב כהרגלו מזרח ומערב, עברית וערבית.

ה. מיקי גבריאלוב, אחד המוזיקאים החשובים בישראל, מחזיר את המופע "כשחלמתי על הבית" מלפני 25 שנה ויארח במסגרתו את ברי סחרוף וספיר סבן לחגיגה ישראלית וטורקית.

הרווה קובי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רמי קלינשטיין

המוזיקאי רמי קליינשטיין חוגג בימים אלו 30 שנות קריירה במופע חדש שכולל את כל להיטיו בעיבודים חדשים. אחד היוצרים הפורים ביותר בישראל אחראי על שורה של להיטי-ענק, כמו "צעיר לנצח", "על הגשר הישן", "חוץ ממך כלום" ו-"מתנות קטנות" וכל הופעה שלו היא חגיגה של מוזיקה. במוצאי שבת הוא יקיים מופע השקה חגיגי שבו יארח כמה תותחים כבדים: דויד ברוזה ועילי בוטנר וילדי החוץ.

מתי? מוצאי שבת, 9 ביוני

איפה? היכל התרבות תל אביב

רמי קלינשטיין - לאהבה בסוף נשוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סופי טאקר

רק לפני שנתיים יצא האי.פי הראשון של הצמד הניו יורקי סופי טאקר. בזמן שעבר מאז, הלהיטים שלהם הספיקו לצבור עשרות מיליוני השמעות בשירותי הסטרימינג השונים, ולככב בפרסומות לאפל ובשתי המהדורות האחרונות של משחק הווידאו FIFA. נוסף לכך, הם עצמם היו מועמדים לגראמי והופיעו ברחבי העולם. בסוף השבוע הראשון של יוני יגיעו השניים לראשונה גם לארץ, ולמרות הקריאות להימנע מכך בשל החרם התרבותי על ישראל, יופיעו הערב אצלנו. יהיה לוהט.

מתי? הערב, 7 ביוני

איפה? האנגר 11 תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מופע מחווה לישראל (פולי) פוליאקוב

במלאת עשור ללכתו של אחד מגדולי הקומיקאים שקמו בישראל, כמה מחשובי (ומצחיקי!) האמנים בארץ יקיימו לכבודו מופע הצדעה. אז מי במופיעים? שלמה ארצי, שלומי שבת, אהוד בנאי, ישראל גוריון ואסף אמדורסקי, אריאל זילבר, מירי מסיקה, נסרין קדרי, אורי בנאי, בועז בנאי, גברי בנאי, מוני מושונוב, שלמה בראבא, שלישיית מה קשור, גורי אלפי, רועי בר נתן, אילן פלד, דורי בן זאב, יעל פוליאקוב ואריאל פוליאקוב. ואם תהיתם, אכן לא טעיתם: שייקה לוי לא ישתתף בשל סכסוך עם משפחת פוליאקוב.

מתי? יום שני, 11 ביוני

איפה? היכל התרבות, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Soul Doctor

אחרי מופעים בברודווי וסיבוב הופעות ברחבי ארצות הברית וקנדה, מגיע לישראל השבוע המחזמר האמריקני "Soul Doctor" המגולל את סיפור חייו יוצא הדופן של הרב שלמה קרליבך, אבי המוזיקה היהודית העכשווית, שיצר גשר בין דורות וסחף מיליוני מעריצים ברחבי העולם. המחזמר מספר, בין השאר, גם על קשריו עם הזמרת נינה סימון.

מתי? הערב (7 ביוני) ובמשך ששת השבועות הקרובים

איפה? הערב בפסטיבל ישראל בירושלים, בהמשך - בבית שמואל בבירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully