וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור מהותי במצבו של צביקה פיק: "ישוחרר בקרוב הביתה"

7.6.2018 / 15:02

מנהל יחסי הציבור של צביקה פיק מכחיש בתוקף את השמועות על הידרדרות במצבו, ומבהיר: "בניגוד לשקרים שדווחו ברשת, צביקה פיק ישוחרר לביתו בימים הקרובים". דוברת בית החולים השיקומי שבו הוא מאושפז: "חל שיפור מהותי במצבו"

צילום מסך

כפי שקרה לא אחת בשבועות האחרונים, גם היום (חמישי) נפוצו שמועות סביב בנוגע למצבו הרפואי של המוזיקאי צביקה פיק. מנהל יחסי הציבור של פיק, שיר פינטו, הבהיר כי בניגוד לשמועות על הידרדרות במצבו של הזמר המאושפז בבית החולים השיקומי "רעות" שבדרום תל אביב, "הוא צפוי להשתחרר משם בימים הקרובים לביתו". במקביל מסרה דוברת "רעות" כי פיק נמצא בתהליך שיקום בבית החולים וכי חל שיפור מהותי במצבו. "פיק יוצא לסירוגין לביתו", הוסיפה.

צביקה פיק נמצא במוסד השיקומי "רעות" מזה כחודש וחצי לאחר שהיה מאושפז מספר ימים בבית החולים איכילוב. אל איכילוב הוא הגיע לאחר אשפוז בן כשבועיים בווינה, לשם הגיע כשבמהלך טיסה עבר ככל הנראה אירוע מוחי והמטוס נאלץ לנחות בבירה האוסטרית. מצבו הרפואי של פיק עדיין לוט בערפל, שכן משפחתו מסרבת לשתף פעולה עם התקשורת ולעדכן במצבו. עם זאת, לוואלה! תרבות נודע כי הוא מדבר עם סביבתו.

לפני כשלושה שבועות עלתה בחשבון האינסטגרם הרשמי של פיק תמונה של בת זוגו, שירה מנור, ובנם טים עם בגדים לבנים ועם זר לבן, במה שנראה כחלק מחגיגת שבועות. גורם בסביבתו של פיק אמר לוואלה! תרבות כי רק לפיק יש גישה להעלות תמונות לחשבון האינסטגרם שלו, ולכן לדבריו המוזיקאי הוא שהעלה את התמונה. התמונה עלתה על רקע חוסר הוודאות והתהיות באשר למצבו, מה שהעלה את הסברה שאולי פיק ניסה להדוף שמועות באשר להידרדרות במצבו. למרות כל זאת, לא ברור בוודאות מי העלה את התמונה לחשבון ולא מן הנמנע כי גורם בסביבתו עשה זאת. כמה שעות לאחר שעלתה - הוסרה במפתיע התמונה מהחשבון.

צביקה פיק. מגד גוזני
צביקה פיק/מגד גוזני

צביקה פיק הוא אחד מגדולי היוצרים בישראל, שפרץ בשנות ה-70 כאשר לוהק לתפקיד הראשי במחזמר "שיער" וחרג מהתדמיות המוכרות בישראל בשל התנהגותו הסגנונית והגישה שלו לפופ. לאחר מכן המשיך פיק עם שורה של להיטים כמו "מעלה מעלה", "הרקדן האוטומטי", "אהבה בסוף הקיץ", "מרי לו" ורבים אחרים. כמו כן הלחין עבור אחרים כמה מהלהיטים הגדולים ביותר במוזיקה הישראלית, בכללם "שיר הפרחה", "לגור איתו", "דם חם" ורבים אחרים.

אחרי שבשנות ה-80 לא זכה להצלחה, חזר פיק בעשור שאחרי כן עם שורת הצלחות חדשה, בכללן שיתוף פעולה לא שגרתי עם להקת נושאי המגבעת, וכן להיטים רבים שכתב לאחרים, בהם "אני לא יכולה בלעדיך" לדנה אינטרנשיונל, וכמובן "דיווה" שעמו זכתה באירוויזיון.

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה פיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully