וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טיזר ראשון לעיבוד האמריקאי לסדרה "השוטר הטוב"

11.6.2018 / 12:29

נטפליקס הוציאה את הטיזר לגרסה האמריקאית לסדרה הישראלית "השוטר הטוב", ופרסמה את תאריך עלייתה לאוויר - 21 בספטמבר. בסדרה יככבו טוני דנזה ("מי הבוס?") והזמר ג'וש גרובן. ההפקה האמריקאית השקיעה 50 מיליון דולר בסדרה (5 מיליון דולר לכל פרק). צפו בטיזר

טוני דנזה וג'וש גרובן בעיבוד האמריקאי של נטפליקס לסדרה "השוטר הטוב". צילום מסך
טוני דנזה וג'וש גרובן בעיבוד האמריקאי של נטפליקס לסדרה "השוטר הטוב"/צילום מסך

נטפליקס הוציאה הלילה את הטיזר לגרסה האמריקאית לסדרה הישראלית "השוטר הטוב", וגם פרסמה את תאריך עלייתה לאוויר - 21 בספטמבר. בסדרה יככבו טוני דנזה, הזכור מהסדרה "מי הבוס?", והזמר ג'וש גרובן. ההפקה האמריקאית השקיעה 50 מיליון דולר בסדרה (5 מיליון דולר לכל פרק). צפו בטיזר.

הסדרה "השוטר הטוב" נוצרה על ידי האחים תומר וארז אבירם יחד עם יובל סמו, בהפקת יואב גרוס. עונתה הראשונה עלתה ב-yes באוגוסט 2015 ועונתה השניה באפריל שנה שעברה. היא צפויה לשוב לעונה שלישית בשנה הבאה, הנמצאת בכתיבה בימים אלה, וכמו עונתה השניה גם העונה הבאה תתקיים ללא השחקן משה איבגי, על רקע הגשת כתב אישום כנגדו על מעשים מגונים והטרדות מיניות של ארבע נשים.

הסדרה הינה הקומדיה הנצפית ביותר ב-yes והיא תשוב לעונה שלישית. "העלייה של הסדרה בנטפליקס היא גאווה גדולה עבורנו ואירוע מרגש במיוחד", מסר יובל סמו. "כשיצרנו את הסדרה ל-yes, האחים אבירם ואני, רצינו בעיקר ליהנות ולהצחיק את הצופים בארץ. לא חשבנו שהשוטר הטוב תגיע ל-240 מדינות בעולם, בהפקה מושקעת של עשרות מיליוני דולרים, ושטוני דנזה האגדי יהיה בתפקיד הראשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully