וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 עשורים, 7 ימים: כל הפרטים על פסטיבל הקיץ

12.6.2018 / 0:20

"בית אבי חי" מציג את פסטיבל הקיץ המרכזי שלו שבמסגרתו הוא חוגג את התרבות הישראלית על כל גווניה בשבעת העשורים האחרונים במוזיקה, ספרות, קולנוע ובמה. בין המשתתפים: אהוד בנאי, ירדנה ארזי, זהבה בן, חיים באר, שם טוב לוי, מיקי גבריאלוב

שבעה ימים, שבעה עשורים, למעלה מ-70 משתתפים: "בית אבי חי" מציג את פסטיבל הקיץ המרכזי שלו שבמסגרתו הוא חוגג את התרבות הישראלית על כל גווניה בשבעת העשורים האחרונים במוזיקה, ספרות, קולנוע ובמה. במרכז הפסטיבל יעמדו שבעה ערבי מקור רב-תחומיים, כאשר כל אחד מהם יוקדש לנושא מרכזי המאיר תופעה תרבותית אחת בכל עשור: משירת המשוררים העברית ועד לחיבור הגלובלי של ישראל לעולם, מהלהקות הצבאיות ואריק איינשטיין ועד לפיוט, לתפילה, ולתחיית התרבות המזרחית.

הפסטיבל יתקיים בין 24 ל-31 ביולי, ובין המשתתפים: אהוד בנאי, ירדנה ארזי, זהבה בן, חיים באר, שם טוב לוי, מיקי גבריאלוב, דורי מנור, רונה קינן, קובי מידן, עידן אלתרמן, אלון אולארצ'יק, מאור כהן, דנה ברגר, ערן צור, קובי אפללו, לאה שבת ושי צברי. הפסטיבל, כאמור, יתפרש על פני שבוע שלם, וכל ערב בו יוקדש לעשור אחר.

במהלך ימי הפסטיבל תוצג בטרקלינית בית אבי חי התערוכה " זרעי קיץ" - תערוכה בוטנית-פואטית, פרי שיתוף פעולה בין הגן הבוטני האוניברסיטאי- ירושלים ובית אבי חי.

אהוד בנאי. אורית פניני,
אהוד בנאי/אורית פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully