וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: התאגיד יוותר שוב על בחירת הזמר לאירוויזיון

11.6.2018 / 17:09

לאחר הודעת התאגיד כי ישקול לשדר בכאן 11 את בחירת הזמר שיתמודד באירוויזיון הבא, הוחלט כי לא יוחזר קדם האירוויזיון לשורותיו. גורם בתאגיד: "השיקולים הם תקציב יקר ולוחות זמנים דחוקים", ומציין גם את העומס הגדול הצפוי משידור האירוויזיון בתאגיד

אימג'בנק GettyImages

פרסום ראשון: כאן תאגיד השידור הישראלי יוותר גם בשנה הקרובה על שידור והפקה של משדר בחירת הזמר, הזמרת או ההרכב שייצגו את ישראל באירוויזיון, כך נודע לוואלה! תרבות. בכוונת התאגיד להוציא בקרוב קול קורא להפקה ולשידור מחוץ לתאגיד.

עד עתה נשמעו מהתאגיד קולות אחרים. לפני שלושה חודשים בלבד הודיע התאגיד לוואלה! תרבות כי בכוונתו "לדון מחדש בהליך בחירת המתמודד לאירוויזיון 2019, כאשר אחת האופציות שיבדקו היא הפקת האירוע בתאגיד". בנוסף להכרזה רשמית זאת, בוואלה ברנז'ה פורסם לפני חודש, רגע לפני שידור האירוויזיון, כי מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ הבהיר כי הוא רוצה להחזיר עטרה ליושנה ולשדר בתאגיד את תחרות קדם האירוויזיון, כפי שהיה נהוג לאורך רוב התקופה של רשות השידור. זאת לאחר ארבע שנים שבהן נבחר הזמר המייצג את ישראל באירוויזיון באמצעות התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" ששודרה בקשת, ובפעם הרביעית כזכור זכתה נטע ברזילי בתחרות.

מה גרם לתאגיד לוותר על הרצון להחזיר את ה"קדם האירוויזיון", במתכונת זו או אחרת, אל השידור הציבורי? מדובר בנכס יקר שהיה מניב לתאגיד בין השאר רייטינג נאה, באזז וחסויות. גורם בתאגיד אומר כי "השיקולים הם תקציב יקר ולוחות זמנים דחוקים", ומציין גם את העומס הגדול הצפוי מהפקת ושידור האירוויזיון בתאגיד. "הפרטים יסגרו רק כשהקול קורא יהיה מוכן", אומר הגורם, "זה הולך לכיוון של הפקה ושידור חיצוניים, אבל יהיו תכניות ומוצרים נלווים שישודרו גם ב'כאן'".

בכאן בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully