וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות תככב לצד דוויין ג'ונסון במותחן אקשן

11.6.2018 / 21:31

גל גדות תשוב ותככב בסרט לצד השחקן האמריקאי דוויין ג'ונסון (דה רוק), שנחשב לכוכב הקופתי ביותר בהוליווד ולצדו הופיעה כבר בסדרת "מהיר ועצבני". הם יופיעו במותחן האקשן "Red Notice" שמוגדר כאחת ההפקות הלוהטות של הזמן הקרוב

גל גדות אפטר פארטי וניטי פייר טקס האוסקר אוסקר 2018. GettyImages
ברור שאין לה זמן לאירוויזיון. גל גדות/GettyImages

לאחר שנפגשו כבר בסדרת "מהיר ועצבני", גל גדות ודוויין ג'ונסון ישובו לשתף פעולה, והפעם במותחן הפעולה "Red Notice", בו תגלם הכוכבת הישראלית "אושיה מעולם האמנות", כך לפי הפרסומים בתקשורת האמריקאית.

לא הרבה ידוע על הסרט, אך לפי הפרסומים, הוא סחורה חמה שאולפנים שונים התחרו עליה, ויש ציפייה כי יהיה להיט גדול. עלילתו, לפי המעט שפורסם, תציג בפנינו "מותחן עוקץ מלא הומור ופעולה שיתרחש סביב הגלובוס", ונוסף לג'ונסון וגדות, צפוי להשתתף בה כוכב אקשן נוסף שטרם לוהק. הלהיט הפוטנציאל יחל את צילומי באפריל 2019 וייצא בשבוע השני של יוני 2020.

על הסרט יהיה חתום רוסון מרשל תרבר, שכבר שיתף פעולה עם ג'ונסון בלהיט "סוכן וחצי" ובקיץ הקרוב נראה את שיתוף הפעולה השני ביניהם, "גורד שחקים".

מדובר יהיה בתפקיד הראשון של גדות מחוץ לעולם גיבורות-העל לאחר שפרצה ב"וונדר וומן". נוסף לכך, היא תככב בקרוב גם בפרק השני של להיט הקומיקס ולאחרונה פורסם גם כי תפיק סרט העוסק בפידל קסטרו, מה שאומר כי יש לה לוח זמנים עמוס במיוחד.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully