וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש עם הפין הגדול בעולם טוען ששכב עם זוכי אוסקר - נשים וגברים

14.6.2018 / 8:08

השחקן ג'ונה פלקון שבורך בפין באורך 34 ס"מ בשיאו טוען שזה הרס לו את קריירת המשחק ההוליוודית - אולם עזר לו להשכיב כמה ממועמדי וזוכי אוסקר ידועים, כולל גם גברים

האיש בעל איבר המין הגדול בעולם/ITV

ג'ונה פלקון בן ה-47 מלוס אנג'לס התברך באיבר מין עצום, אולם מתברר ש-34 הסנטימטרים שלו מהווים מעמסה רצינית לקריירה המקצועית שלו כשחקן הוליוודי. פלקון, שמחזיק בתואר "האיש עם הפין הגדול ביותר בעולם", טוען שמפיקים בהוליווד לא רוצים להעסיק אותו בגלל "מגבלתו" וזה מה שמאלץ אותו להסתפק בתפקידים קטנים בתעשייה. "אנשים מעדיפים לא להעסיק אותי. זה מבאס. בגלל זה אני נאלץ לעשות תפקידים קטנים. אולי באנגליה או בגרמניה הנתונים שלי יעזרו לי בקריירת המשחק, אבל כאן בהוליווד זה לא מתקבל טוב".

פלקון - שמניח כי איבר מינו הוא זה שמונע ממנו לקבל תפקידים נחשקים ולא, למשל, כשרון המשחק שלו - טוען שבכל זאת היתרונות גוברים על החסרונות. לדבריו, הוא זכה למוניטין רב בהוליווד והצליח להשכיב בדרך כמה מועמדי וזוכי אוסקר, נשים וגברים. "סלבס רוצים לשכב איתי וכן, שכבתי עם כמה, כולל מועמדי וזוכי אוסקר, אבל אני לא יכול להרחיב בנושא", הוא אמר בראיון ל-SUN הבריטי. בתור ביסקסואל מוצהר, הוא גם סירב להרחיב אם זוכי האוסקר היו נשים או גברים, אבל אישר שזו "לא הייתה מריל סטריפ".

עוד בנושא:

הוא גם טוען שהוא מקבל המון מחמאות מכוכבי פורנו, שטוענים שיש לו איבר יותר גדול מכל פרטנר שהיה להם, וכשזה מגיע למדידות - ג'ונה טוען שאיבר מינו מגיע לאורך של 23 ס"מ במצב רפוי, לעומת אדם ממוצע שאורכו מגיע לסביבות 12-15 ס"מ במצב זקפה. הוא הוסיף: "כשאני בזקפה מלאה אני מגיע ל-34 ס"מ וקוטרו 20 ס"מ - הוא עבה יותר משורש כף היד שלי". הבחור מדד את גודלו לראשונה בגיל 10, כשכבר אז לדבריו איבר מינו הגיע לאורך מדהים של 20 ס"מ.

בעוד ג'ונה מספר שמעולם לא איחל לעצמו איבר מין קטן יותר ומעולם לא הרגיש חסר בטחון בגללו, הוא נאלץ לבצע כמה "התאמות" בגללו - כולל שינוי בתנוחות בסקס ונקיטת אמצעי זהירות על מנת לא לגרום לשבר בפין. "אני לובש מכנסי ג'ינס רחבים במיוחד ומצמיד אותו לצד שמאל", הוא סיפר, "כשהייתי צעיר יותר הייתי משוויץ בו, אבל הפסקתי עם זה".

ג'ונה פלקון שר "זה גדול מדי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully