וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבת שלי אמרה לי 'אבא, אתה מדבר על הזקפה שלך, עזוב אותי'"

14.6.2018 / 15:46

השחקן דב נבון השיק לפני כחצי שנה מופע סטנד-אפ חדש, שבו הוא משתף בסיפורים אינטימיים מחייו. בריאיון למהדורת וואלה! NEWS הוא מספר איך הגיבה בתו למופע, מדוע עזב את ארץ נהדרת ומדבר על דמות הלוזר. צפו

עריכת וידאו:ניר חן

"עזבתי את 'ארץ נהדרת' כי הבנתי שאני כבר לא תורם את מה שאני רוצה" - כך אמר השחקן והקומיקאי דב נבון בריאיון במהדורת החדשות של וואלה! NEWS. "עם זאת, עשיתי תהליך אחר, נפתחו לי דברים אחרים, היום אני עושה דברים שהם התדר שלי, הקול שלי. אני לא מרגיש שהפסדתי".

נזכה לראות אותך בדמות שאינה הלוזר?

"אני חושב שבמופע היחיד שלי יש את כל הדברים האחרים שאנשים לא פגשו בי".

נבון, ששיחק בין השאר בתכניות "החמישייה הקאמרית" ו"ארץ נהדרת", השיק כאמור לפני כחצי שנה מופע סטנד-אפ חדש, שבו הוא משתף בסיפורים אינטימיים מחייו. גור קורן חתום על המופע ככותב. המופע, לדבריו עוסק ב"תקשורת, אחרי 20 שנה של זוגיות, אהבה, חרדת נטישה, בגידה, שואה וגבריות. זה נקרא ביוגרפיה דמיונית, כי חלק מהדברים היו בתוך הראש שלי חזק, וחלק מהדברים קרו".

על רקע היחשפותו האינטימית במופע, שבנותיו סירבו לראות אותו, מספר נבון: "הבת הבכורה שלי בחרה להיות בחוץ. הבת הקטנה שלי גם. שאלתי אותה, 'את רוצה לבוא לראות?' והיא אמרה לי, 'אבא, נו, באמת. אתה מדבר על הזקפה שלך. תעזוב אותי, תרד ממני'. אני שמח שהן לא צריכות להיות בתוך הסיפור הזה, כי אין להן עוד את היכולת להבין מה נכון".

לריאיון המלא - צפו בווידאו שבתחילת הכתבה

seperator

הופעותיו הבאים של דב נבון יתקיימו ב-27 ביוני בברל'ה להבות חביבה, ב-29 ביוני בצוותא תל אביב, וב-4 ביולי בפטריקס, ירושלים

  • עוד באותו נושא:
  • דב נבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully