וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים לאחר נחיתת החירום: צביקה פיק חזר הביתה

15.6.2018 / 18:07

לאחר חודשיים של אישפוזים בבתי חולים באוסטריה ובארץ, צביקה פיק יצא היום (שישי) מהמוסד השיקומי "רעות" בת"א בחזרה הביתה. היום מקורבו אמר לוואלה! תרבות כי הוא אינו צפוי לחזור ל"רעות". דוברת "רעות" מבהירה שלא שוחרר: "הוא יוצא לסירוגין לביתו"

צביקה פיק. ניב אהרונסון
חוזר הביתה. צביקה פיק/ניב אהרונסון

לאחר כחודשיים של אישפוזים בבתי חולים, צביקה פיק יצא היום (שישי) מהמוסד השיקומי "רעות" שבדרום תל אביב - בחזרה לביתו. פיק שהה נמצא במוסד מזה כחודש וחצי, ועבר אליו לאחר שהיה מאושפז מספר ימים בבית החולים איכילוב בתל אביב, שם עובד בנו הרופא. אל איכילוב הוא הגיע לאחר אשפוז של קצת יותר משבוע בווינה, לשם הגיע כשבמהלך טיסה עבר ככל הנראה אירוע מוחי והמטוס נאלץ לנחות בבירה האוסטרית. מצבו הרפואי של פיק עדיין לוט בערפל, שכן משפחתו מסרבת לשתף פעולה עם התקשורת ולעדכן במצבו. עם זאת, לוואלה! תרבות נודע כי הוא מדבר עם סביבתו.

במהלך תקופת אישפוזו, נפוצו שמועות באשר למצבו הרפואי של פיק. בשבוע שעבר, עם הופעת גל נוסף של שמועות על הידרדרות כביכול במצבו, סיפר מנהל יחסי הציבור של פיק, שיר פינטו, כי בניגוד לשמועות "הוא צפוי להשתחרר משם בימים הקרובים לביתו". במקביל מסרה דוברת "רעות" כי פיק נמצא בתהליך שיקום בבית החולים וכי חל שיפור מהותי במצבו. "פיק יוצא לסירוגין לביתו", הבהירה. היום אומר מקורבו לוואלה! תרבות כי "לא ידוע לי על כך שהוא אמור לחזור ל'רעות'".

עם זאת, דוברת "רעות" הבהירה כי אין שינוי בסטטוס של פיק וכי למרות השיפור במצבו הוא לא שוחרר לגמרי לביתו: "צביקה פיק בתהליך שיקום ולסירוגין יוצא לביתו".

צביקה פיק צליל מכוון. צילום מסך
צביקה פיק/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • צביקה פיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully