וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופי העולם: ביונסה וג'יי זי הוציאו אלבום בהפתעה

17.6.2018 / 10:12

בזמן שעיני העולם נשואות למונדיאל, ביונסה עשתה זאת שוב והוציאה אלבום בלי שום אזהרה מוקדמת, והפעם עם ג'יי זי. יחד, הם מכריזים על אהבתם ואושרם, ומבהירים שהעולם שייך להם

ביונסה ג'יי זי קליפ חדש מונה ליזה לובר. צילום מסך
בשבילם תיירים יפנים עפים. מתוך הקליפ/צילום מסך

לפני כארבע שנים וחצי, רגע לפני סוף 2013, ביונסה הדהימה את העולם והוציאה אלבום בהפתעה, בלי שום קמפיין שקידם אותו על אש קטנה. היום, בעת שעיני כל העולם נשואות למונדיאל ברוסיה, היא התעלתה על עצמה ושיחררה עוד סנסציה שכזו, והפעם יחד עם שותפה בחיים האישיים והמקצועיים, ג'יי זי.

האלבום, "Everything Is Love", הוא הראשון שהשניים מוציאים יחדיו לאחר הטלטלות בחייהם הרומנטיים, להם התייחסו השניים בנפרד ב"Lemonade" (ביונסה) ו-"4:44" (ג'יי זי). הכל הסתיים, כך נראה, בהפי-אנד מהסרטים, שכן בתום האלבום הנוכחי מזמרים השניים כי הם "מאוהבים ומאושרים".

האלבום, בו תשעה קטעים, הוא עסק משפחתי של ממש, שכן בתם בלו אייבי נשמעת בו, כשהיא מתייחסת לתאומיה העוללים, רומי וסיר. כרגע אפשר לשמוע אותו אך ורק בשירות הסטרימינג Tidal, אך כבר יצא מתוכו קליפ אחד, לשיר "Ape Shit".

הקליפ צולם במוזיאון הלובר, המקדש הפריזאי שפונה מתיירים ותיירות לצורך העניין, אך מילות השיר עצמו לא מתייחסות למונה-ליזה וכדומה אלא לכל מותג יוקרה עכשווי אפשרי.

מאז יצא האלבום, כל מי שנרדם בשמירה התעורר כמובן, והוא זוכה לשלל תגובות ברשתות החברתיות, מה שמוכיח שוב כי ביונסה באמת לא זקוקה לשום בילד אפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully