וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהאקשן אמיתי לגמרי: סיפור ההישרדות שהפך לסרט הקיץ המושלם

וואלה! NEWS בשיתוף פורום פילם, וואלה! NEWS בשיתוף גלובוס מקס

28.6.2018 / 7:28

הסיפור אמיתי, האקשן מרהיב, העלילה עם טוויסט והצוות התעורר כל בוקר בסוף העולם ושט שעתיים רק כדי לצלם: צפו בטריילר ותנו ל"נסחפים", שעולה לאקרנים היום, 28.6, להשיט אתכם רחוק מהחום שבחוץ

הקיץ הישראלי האיום, תאמינו או לא, עדיין רחוק משיאו, אך בתי הקולנוע כבר מדברים בשפה אחת בלבד, בלעדית כמעט: סרטי חופש גדול, או במילים אחרות - פעולה, לרוב שטחית. קומדיות, לרוב דלוחות. וסרטי ילדים, לרוב ילדותיים, כמובן. התפריט עמוס, לכאורה, אבל ההיצע דל וכמעט משעמם.

בתוך כל אלה בולט "נסחפים", שעולה לאקרנים ב-28.6. זו דרמה רומנטית שמפנה חלקים גדולים מהעלילה לרצף אירועים מותח, מצמרר ועמוס אקשן - התשובה הטובה ביותר לאלו שרוצים לנקות את הראש בקולנוע, בלי להרגיש שהתסריטאים, הבמאים והשחקנים גוזרים עליהם קופון.

הסרט נסחפים.
התשובה הטובה ביותר לאלו שרוצים לנקות את הראש בקולנוע. מתוך הסרט "נסחפים"

הסרט מבוסס על אירועים אמיתיים שהתרחשו ב-1983, כשתמי אולדהאם (שיילין וודלי, "אשמת הכוכבים", סדרת "מפוצלים", "שקרים קטנים גדולים") וריצ'ארד שארפ (סאם קלאפלין, "משחקי הרעב", "ללכת בדרכך") לקחו על עצמם משימה פשוטה: השטת היאכטה "Hazana" מטהיטי לסן דייגו, עניין פעוט של 6,000 קילומטר.

המסע הסטנדרטי יחסית התהפך במהרה, כשהתברר כי המסלול המתוכנן עובר ישירות "דרך" הוריקן ריימונד, ותוצאות המפגש האימתני מהוות את לב ליבו של הסרט - אהבה, הישרדות וגבורה בלב האוקיינוס השקט, בואכה הוואי. שם, באוקיאנוס, נוצר סיפור הישרדות מדהים, עם טוויסט במהלכו, שמשאיר את הצופים במתח.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הסרט נסחפים.
מבוסס על אירועים אמיתיים. מתוך הסרט "נסחפים"

צילומי הסרט ארכו חמישה שבועות, רובם באזור פיג'י, וכללו יציאה יומיומית וארוכה למים של שני הצוותים - הקולנועי והתפעולי - וכן אינספור מקרים של מחלת ים, על פי וודלי. התוצאה: צילומים מרהיבים וייחודיים, סרט שאינו נכנע לעידן האפקטים הממוחשבים הגסים, ובעיקר תחושה טבעית כמעט של כוחות הטבע. אלו, בלי להסגיר דבר וללא ספוילרים, מסוגלים להטיל את האדם למצולות ולסגור על חייו במהירות, אך גם למשות אותו מהם תוך שניות ספורות ולגאול אותו.

"זה כאילו שהקפתי חצי עולם בסירה רק כדי למצוא אותך", מספר ריצ'ארד לתמי על הים ועל רגשותיו, "זו תחושה שאני לא יכול לתאר במילים. רק את, והאופק האינסופי". הקיץ הזה, לפחות ל-96 דקות, גם אתם יכולים להרגיש ככה.

הסרט נסחפים.
המסע הסטנדרטי הפך לסיוט. מתוך הסרט "נסחפים"
וואלה! NEWS בשיתוף פורום פילם, וואלה! NEWS בשיתוף גלובוס מקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully