וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרית חדד, רביד כחלני ואסף גרניט: מה צפוי השנה בפסטיבל "מקודשת"?

20.6.2018 / 8:22

פסטיבל מקודשת יתקיים השנה בין 8 ל-28 באוגוסט ברחבי ירושלים והוא כולל תכנית אמנותית עשירה שכוללת מופעים מוזיקליים, פרפורמנס, סאונד ואפילו חלוקת גלידה שרקח השף אסף גרניט. לכל הפרטים

יח"צ - חד פעמי

פסטיבל "מקודשת" חוזר הקיץ עם תכנית אמנותית עשירה שמבוססת על הפקות מקור שכולן נובעות מירושלים. הפסטיבל ינסה להצביע השנה על הפוטנציאל הטמון בבירת ישראל. אז מה צפוי להיות? ערב של כולנא שבו יחגגו את פס הקול של ירושלים "שעליה אנחנו חולמים, על שלל השפות והסגנונות שלה". בערב הזה יתארחו תזמורת ירושלים מזרח ומערב בניצוחו של תום כהן והסולנים שרית חדד, ויולט סלמה, נטע אלקיים, שריף ורביד כחלני. בנוסף יהיו מופע סאונד לילי בבריכת ימק"א החדשה, מופע באמצע היער בעיניים עצומות ועוד מגוון אמנים בהפקות מקור ייחודיות.

עבודה מסקרנת נוספת היא תערוכת אמנות שתתקיים על מקבץ גגות במרכז ירושלים. מדובר בפרויקט חוצות ענק וחינמי שמציע אפשרות לנטוש את מפלס הרחוב ולטפס למעלה. על הגגות, שייפתחו במיוחד לימי הפסטיבל, ימתינו לצופים עבודות אמנות חדשות של מיטב האמנים העכשוויים בישראל. בנוסף לכל אלו, צפוי השף אסף גרניט לרקוח גלידה מיוחדת שתחולק במוקדים שונים של הפסטיבל.

הפסטיבל יתקיים בין 8 ל-28 באוגוסט ברחבי ירושלים. לפרטים נוספים - כאן

פרומו לפסטיבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully