וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבור עף: תומר קאפון לוהק לתפקיד קבוע בסדרה חדשה של אמזון, "The Boys"

26.6.2018 / 10:13

אחרי שסיים לככב בערך בכל סדרת להיט בישראל, כולל "פאודה", "תאג"ד" ו"בשבילה גיבורים עפים", הגיג הבא של תומר קאפון יהיה מעבר לים, בסדרה "The Boys" שיוצר אריק קריפקי ("על טבעי", "טיימלס") עבור אמזון

תומר קאפון. אביב חופי
תומר קאפון/אביב חופי

אחרי שסימן וי על כמה מהסדרות המצליחות ביותר בישראל בשנים האחרונות - בכללן "פאודה", "תאג"ד" ולאחרונה "בשבילה גיבורים עפים" - ואף זכה בפרס אופיר על תפקידו ב"שבוע ויום", תומר קאפון מסמן הישג מרשים חדש. אתר Deadline Hollywood מדווח כי השחקן הישראלי לוהק לתפקיד קבוע בסדרה חדשה של אמזון פריים וידאו, "The Boys", המבוססת על קומיקס של גארת' אניס (האיש מאחורי "פריצ'ר", שהפכה אף היא לסדרת טלוויזיה). "The Boys" מתרחשת בעולם שבו גיבורי על מאמצים את הצד האפל הנובע מהפרסום והתהילה שהם זוכים להם. "הבנים" הם קבוצה של לוחמי צדק, ששמים להם למטרה להפיל את גיבורי העל המושחתים בלי שלהם עצמם יש כוחות, מלבד רצון ונכונות למשחק מלוכלך. בחבורה הזו יגלם קאפון יגלם את פרנצ'י הבלתי צפוי, לוחם אכזרי כאשר הוא נדרש לכך, שבחייו הפרטיים אין לו מחויבויות ואנשים היקרים לו.

על העיבוד הטלוויזיוני החדש אחראי אריק קריפקי, יוצר הסדרה הוותיקה "על טבעי" של רשת ה-CW, שחודשה לאחרונה לעונה ה-14 (!) שלה, וכן על "טיימלס" שאך זה בוטלה אחרי שתי עונות. לצדו מפיקים סת' רוגן ואוון גולדברג, שהביאו גם את "פריצ'ר" אל המסך הקטן. מלבד קאפון יככבו בסדרה גם ארין מוריארטי ("ג'סיקה ג'ונס"), אנתוני סטאר (כוכב "באנשי"), דומיניק מקאליוט ("גיהנום על גלגלים"), צ'ייס קרופורד ("אחת שיודעת"), ג'סי אשר ("היום השלישי: התחדשות") וקארן פוקוהרה ("יחידת המתאבדים"). הסדרה נמצאת כעת בשלבי הפקה ותהיה זמינה גם באמזון פריים וידאו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully