וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במקום שליאור שליין ייעלם בבושה, הוא מגיש נגדי תביעת השתקה"

26.6.2018 / 11:31

עורך ומגיש "גב האומה" הגיש תביעת לשון הרע בסך חצי מיליון שקלים נגד אחד מכותבי התכנית לשעבר, התסריטאי עופר קניספל, בטענה שניהל "מסע נקמה אובססיבי" לאחר שפוטר. קניספל: "האמת ניצחה את הסאטיריקן הנעלב. אני אמשיך להטיף לסביבת עבודה נקיה מאלימות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תובע. ליאור שליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

עורך ומנחה תכנית הסאטירה "גב האומה", ליאור שליין, הגיש תביעת לשון הרע בסך חצי מיליון שקלים נגד אחד מכותבי התכנית לשעבר, התסריטאי עופר קניספל. לטענת שליין, קניספל משמיץ אותו ללא הרף בפייסבוק וברדיו כחלק מ"מסע נקמה אובססיבי" נגדו לאחר שפוטר. התביעה הוגשה לבית המשפט השלום בתל אביב באמצעות עו"ד זאב ליאונד. בתביעה כותב שליין כי קניספל פצח במתקפה צינית ומתוכננת של פרסומי דיבה חוזרים ונשנים נגדו "לאחר שבמשך השנים בהן עבד עם התובע, לא רק שלא התלונן כלפיו או ביחס להתנהגותו, אלא אף חלק לו שבחים על רגישותו והגינותו".

באחד מסעיפי התביעה מתייחס שליין לריאיון שהעניק קניספל לרדיו 103FM בעקבות כתבה שפורסמה באתר מאקו על האופן שבו שליין מתייחס לעובדיו. באותו ריאיון אמר קניספל כי שליין הוא מעסיק פוגעני שמתנהג בבריונות ומשליך כיסאות על עובדיו. "האווירה הייתה של טרור. המטרה שלי היא לגרש את האיש הזה מהטלוויזיה", הוסיף קניספל. שליין טען בתביעתו שדבריו של קניספל שקריים.

שליין אף מתייחס בתביעתו לפוסט שכתב קניספל בפייסבוק, שבו טען האחרון כי שליין נתבע על ידי אחד מעובדיו "וקיבל את מלוא הכסף". שליין טוען כי קניספל בדה מלבו גרסה כוזבת של הליך משפטי שלא היה ולא נברא וכי מטרתו של קניספל היא "פגיעה בתדמיתו הציבורית של התובע ובשמו הטוב. קניספל הכתים את התובע ופעל לקבע בתודעת הציבור כי מדובר ב'בריון', באדם 'אכזר' ו'נאלח' המושווה על ידו לעברייני מין, לא פחות".

גב האומה רפאלי. עדי שחם, מערכת וואלה! NEWS
שליין ב'גב האומה'/מערכת וואלה! NEWS, עדי שחם

בתגובה לפרסום דבר התביעה כתב הבוקר קניספל בעמוד הפייסבוק שלו: "ידידיי ומכריי, תודה על התמיכה והדאגה. הן תמיד מבורכות אבל באמת שלא נחוצות בעת הזו. מישהו נעלבי שלמעלה מעשרים עובדים ועובדות אומרים עליו את האמת אז במקום לנגב דמעות זעם ולהיעלם בבושה הוא מגיש תביעת השתקה. לא נגדי, נגד אלה שטרם דיברו. מסכני, אם רק היה לו מיקרופון ציבורי להביע את עצמו. האמת ניצחה את הסאטיריקן הנעלב ותמשיך לנצח ואני אמשיך להטיף לסביבת עבודה נקיה מאלימות לסוגיה".

עוד באותו נושא

פיצול ערוץ 2: כך ייראו לוחות השידורים של רשת, קשת וערוץ 10

לכתבה המלאה
עופר קניספל. שיר אלוני, צילום מסך
עופר קניספל/צילום מסך, שיר אלוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully