וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר ה"שבאבניקים" מגיע לקולנוע: צפו בטריילר לסרט הישראלי המדובר של הקיץ

28.6.2018 / 20:20

אלירן מלכה, האיש מאחורי "שבאבניקים", מגיע למסך הגדול עם "הבלתי רשמיים", אחד הסרטים המקומיים המסקרנים של הזמן הקרוב. הנה, חם מהתנור, הטריילר הראשון שלו

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הטריילר של "הבלתי רשמיים", באדיבות באדיבות בתי קולנוע לב ודורי מדיה פארן - יוני פארן)

בעוד כחודש, פסטיבל הקולנוע ירושלים ייצא לדרך עם הקרנת הבכורה של "הבלתי רשמיים". מדובר בסרטו העלילתי הארוך הראשון של התסריטאי-במאי אלירן מלכה, יוצר הלהיט הטלוויזיוני "שבאבניקים", והוא נחשב לאחד הסרטים הישראלים המדוברים של השנה. לקראת צאתו, אתם מוזמנים לצפות כאן בטריילר הראשון שלו, חם מהתנור.

הסרט מתרחש בשנת 1983, ומככב בו שולי רנד, בהופעה קולנועית גדולה ראשונה מאז "האושפיזין". הוא מגלם בעל בית דפוס ירושלמי ממוצא ספרדי, המואס בקיפוח שלו ושכמותו בידי הממסד האשכנזי. בניסיון לשנות משהו, הוא מקים תנועה שמתחרה על מקום במועצת העיר. לרשימה שלו קוראים ש"ס, והשאר, כמובן, הוא היסטוריה.

עוד משתתפים בסרט גם יעקב כהן, יואב לוי, צחי גראד, יגאל נאור והתגלית אור לומברוזו, שזכתה השנה בפרס התיאטרון לשחקנית המבטיחה ביותר, וזה תפקידה הקולנועי הראשון.

הסרט יוצג לראשונה, תחת כיפת השמים של בריכת הסולטן ובפני קהל של אלפים, בערב הפתיחה של פסטיבל ירושלים בחמישי 26.7. בו בזמן יעלה לאקרנים בהפצה מסחרית ברחבי הארץ. בינתיים, נחמם מנועים עם הטעימה הזו ממנו.

הבלתי רשמיים. עומר מסינגר,
מחזירים עטרה ליושנה. מתוך "הבלתי רשמיים"/עומר מסינגר
הבלתי רשמיים. ירון שרף,
הקאמבק. שולי רנד ב"הבלתי רשמיים"/ירון שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully