וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו ג'קסון, אביו של מייקל ג'קסון והמנהל המוזיקלי של המשפחה, הלך לעולמו

27.6.2018 / 19:30

האיש שהיה אחראי להצלחת הקריירה המוזיקלית של ילדיו תחת השם The Jackson 5, מת מסרטן בגיל 89, כך מדווח אתר TMZ. כלפי ג'קסון

ג'ו ג'קסון. Toby Canham, GettyImages
ג'ו ג'קסון/GettyImages, Toby Canham

ג'ו ג'קסון, אבי משפחת ג'קסון ומנהל הקריירה המוזיקלית של האחים בתחילת דרכם, הלך לעולמו בגיל 89 ממחלת הסרטן, כך מדווח אתר TMZ. במסגרת תפקידו כמנהל היה אחראי להשקת הצלחתם הגדולה של מייקל ג'קסון ואחיו ג'קי, ג'רמיין, מרלון וטיטו, תחת השם The Jackson 5. ג'קסון האב חתם בשמם על חוזה בחברת התקליטים מוטאון, והחמישיה הפכה לסנסציה לאומית כבר מראשית דרכה. בתחילת שנות ה-70, הסינגלים הראשונים שלהם - "I Want You Back", "ABC" ו-"The Love You Save" - הפכו ללהיטים ענקיים, כבשו את המצעדים, והאחים הופיעו מעל כל במה אפשרית והתארחו בכל תוכנית אפשרית. ילדיו הגשימו את חלומו והפכו לבני הנוער האפריקאים-אמריקאים הראשונים שזכו לפרסום עולמי.

בשנים שאחרי כן תרם ג'קסון גם להצלחת הקריירות המוזיקליות של הילדים האחרים שלו עם אשתו קת'רין (היו 11 בסך הכל), בהם לה טויה וג'נט, האחרונה הפכה אף היא לאמנית סולו משגשגת, שנייה לאחיה מייקל. כשבגרו ילדיו של ג'ו הם ביקרו את השיטות הקשות והקשוחות שבהן ניהל אותם, בכלל זאת אלימות פיזית, אולם האב לא התנצל ואף שיבח את דרכו, שעזרה לילדיו להצליח והרחיקה אותם מהרחוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully