וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט שדה בכפר הדרדסים: "האח הגדול" שברה כל אמון בינה לבין הצופים

בן בירון

28.6.2018 / 7:35

אחרי שהפקת "האח הגדול" שיקרה לנו בפנים והעזיבה את "הדיירים החדשים" בלי שום הדחה, אנחנו מתבשרים שבשבוע הבא יגיעו דיירים חדשים אמיתיים. האם אחרי שהבינו שצריך להחליף עורכת ראשית, הם מבינים גם שהדיירים צריכים להיות מוחלפים? ומה זה אומר על העתיד של אסי ועופר?

האח הגדול 27/6/18. צילום מסך
בעיות במבחן המציאות. "האח הגדול"/צילום מסך

הטור השבוע היה אמור להיפתח ברצף מחמאות לעורך הכבר-לא-חדש של "האח הגדול", רועי עוז, שהצליח לקחת עונה שנראתה כמו גרסת הבמאי של "המערכת" עם מיקי חיימוביץ' ולהפוך אותה לריאליטי עליז וקצת פרחי שעומד בסטנדרטים של יורם זק. אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד - הטור יפתח דווקא בנזיפה חמורה להפקת "האח הגדול", ששוברת העונה כל אמון בין צופי ריאליטי ליוצריו.

לפני כשבועיים, אז נכנסו לבית הדיירים ה"חדשים", הם תוארו על ידי המנחים (וגם בפרומואים שקידמו את התוכנית) בפשטות כדיירים החדשים של בית האח. בערב הכניסה, בעוד אביבית בר זוהר נושמת בזהירות מתוך המחוך, לירון כבר תיקנה את עצמה והבהירה שהדיירים שנכנסים לבית הם זמניים בלבד. עבירה ראשונה. בהמשך הערב, קצת אחרי שכל החמישה התמקמו והדיירים הוותיקים החלו לחשוש למקומם, לירון חידדה והסבירה שבסוף התקופה (יום? חודש? שנה?) של הדיירים בבית, רק דייר אחד יישאר כקבוע. עבירה שנייה. איך זה נגמר? בשבת האחרונה עזבו כל הדיירים המפורסמים את הבית, בלי הדחות ובלי שאף אחת מההכרזות של ההפקה עמדה במבחן המציאות. נכון, אמון של צופי ריאליטי הוא באמת דבר גמיש, אבל גם קונדום יכול להיקרע וברגשות הצופים צריך לנהוג יותר בעדינות.

האח הגדול 27/6/18. צילום מסך
המבט של כולנו. "האח הגדול"/צילום מסך

ממשיכים. בתחילת הפרק זכינו ליהנות עוד קצת מוויכוח אחרון בין סימה ואביבית - שתי נשים כל כך דומות עד שהן לא מסוגלות לראות אחת את השנייה. קצת כמו להניח ראי בכלוב של אריה בשבי כדי לבדוק אם הוא ישאג על הבבואה של עצמו. רק שבמקרה הזה האריות, סליחה - הלביאות שלנו, שינו את עצמן כל כך הרבה עד שהן לא בטוחות מה מציאות ומה בדיה. מאז שאביבית נכנסה לבית האח נדמה שהדם הרע בינה ובין סימה הולך עוד הרבה אחורה, לימים שלפני התוכנית. לצערנו הן לא מדברות על זה בבית, וגם אם כן זה לא מגיע לשידור הערוך בטלוויזיה, כך שאנחנו צריכים להאמין שיש כאן באמת ויכוח אידיאולוגי עמוק בין השתיים. סימה לא מפסיקה "לרמוז" כי אביבית מקיימת מערכות יחסים עם גברים תמורת כסף, בזמן שאביבית זורקת עקיצות על ה"עבר" של סימה עם גברים. בשורה התחתונה מדובר בויכוח בין שתי נשים חזקות שמצליח להחזיר את המין הנשי 30 שנה אחורה.

האובססיה המטורפת של מגי לישראל כבר עברה מזמן משלב ה"חמוד", לשלב "כותבת את השם שלך בסכין יפני על היד ומעלה לאינסטוש". לא נעים לומר אבל הקשר הזה יגמר במוקדם או במאוחר בפרידה חד צדדית (נחשו מאיזה צד) שתחייב את ישראל להיכנס לתוכנית להגנת עדים או לחלופין חזרה לעדה החרדית. כולנו מכירים זוגות כאלה, בהם צד אחד מעוניין בקשר יותר מהשני (נניח בנימין ושרה נתניהו), שמצדו נמצא בזוגיות מתוך נוחות. לפעמים זוגות כאלה יכולים להעביר חיים שלמים ביחד, אבל בל נשכח שמה שמחבר בין השניים הוא במקרה הטוב משיכה פיזית ובמקרה הרע רצון לשרוד את ההדחה הבאה, כך שסיכויים קלושים שהזוג הזה יסיים כדנית ואליאב הבאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
האח הגדול 27/6/18. צילום מסך
עד שהצליחה לנשום במחוך. "האח הגדול"/צילום מסך

משימת הספונטניות (שם קוד לאין לנו כסף לבאנג'י?) היא מתכון בטוח לפיצוצים ותחושת קיפוח של "למה רק אני עושה הכל בבית הזה?!". הפעם הדיירים התבקשו להתמודד בספונטניות עם הפחדים הכי גדולים שלהם - תומר נאלץ לבחון את הגבריות שלו ולהתאפר כמלכת דראג (ונכשל), סימה התאפרה לאישה מכוערת מאוד, רועי המשורר התחפש לפטרייה, ענבים וסרטן, ומירב העבירה פרק שלם באכילה של גבינה מסריחה. אגב מירב - יחסית לאישה שמשלשלת על הדיירים מהפה באופן קבוע, המשימה הזאת הייתה לה קשה במיוחד. הלם.

כשהאח הציע לאחד הדיירים להעמיד להדחה בצורה פומבית הוא כנראה קיווה לשחזר את "שיאי" פינת כל האמת בפרצוף של שי חי. בפועל התוצאה הייתה קרובה יותר למשפט שדה בכפר הדרדסים, כאשר ישראל היה הראשון לרוץ אל הבאזר והעמיד להדחה את לירז על סעיף חוסר אמינות (משמע: באה לו ברע כבר הרבה זמן) ואת רועי על סעיף של נייטרליות יתר (משמע: יש לי חשש שאתה יותר חתיך ממני). הבית התעלם מהמועמדויות להדחה של תומר לגמרי בספונטניות, וכל מה שנותר לנו הוא לראות איזה דייר יודח בראשון הקרוב - תומר, ישראל, רועי, מירב, מגי או לירז.

האח הגדול 27/6/18. צילום מסך
הייאוש של כולנו. "האח הגדול"/צילום מסך

המנחים הבטיחו כי בשבוע הבא צפויה לנו כניסת דיירים חדשים, והפעם - דיירים חדשים אמיתיים! מדובר בכמות הדיירים החדשים הגדולה ביותר שנכנסה אי פעם באמצע העונה. האם אחרי שהבינו בהפקת "האח הגדול" שצריך להחליף את העורכת הראשית הם מבינים גם שהדיירים צריכים להיות מוחלפים בחדשים? ומה זה אומר על העתיד של אסי ועופר? ואם כן - האם הדיירים החדשים יביאו קצת גיוון בתמהיל המורכב כרגע בצעירים בני 20 פלוס שמעורבבים בחיי הלילה של תל אביב? נהיה כאן גם בשבוע הבא כדי לדווח.

שחור ופתור:

"עשיתי לך אנפולאו" (מירב לאביבית; מילא את לא מחבבת אותה אבל להוריד לה עוקב? אין גבול)

"חוויתי חדר כושר לנפש" (תומר לאח; מתוך הספר "מי הזיז את החלבון שלי?")

"אני לא עורכת דין ואני לא רופאה" (סימה על עצמה; אבל מה אכפת לי כי אני פאקינג מיס עולם לנשים נשואות)

האח הגדול 27/6/18. צילום מסך
"האח הגדול"/צילום מסך
האח הגדול 27/6/18. צילום מסך
"האח הגדול"/צילום מסך
האח הגדול 27/6/18. צילום מסך
"האח הגדול"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully