וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 95 - ולא מפסיק להופיע: שארל אזנבור חוזר לישראל

1.7.2018 / 8:21

לא ה-BDS, לא הגיל ולא הבריאות: שום דבר לא יעצור את שארל אזנבור, שישוב לישראל להופעה נוספת ביוני הבא, כשיהיה כבר בן 95. כמה יעלו הכרטיסים?

צלמים זמניים מורשים

את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק: שארל אזנבור יגיע להופעה נוספת בישראל - וזה יקרה, בעזרת השם, בשנה הבאה, ב-29 ביוני 2019, אז הזמר האגדי יהיה כבר בן 95.

לפי פרסומים בתקשורת הצרפתית, אזנבור נאלץ לבטל סדרת הופעות באירופה בחודש האחרון בעקבות שבר בזרוע. עם זאת, הוא מתכוון לשוב לבמה ולהמשיך להסתובב בעולם כבר מספטמבר הקרוב, ובמסגרת זו גם יגיע אלינו. ככה זה: לא הגיל, לא הבריאות, לא השחיקה ובטח שלא ה-BDS יעצרו את האליל המיתולוגי.

את אזנבור באמת שאין צורך להציג. הרפרטואר שלו כולל כאלף ארבע מאות שירים - אחת מן הפנינים הללו, "Parce que tu Crois", מגיחה כעת בפסקול של הלהיט הקולנועי הטרי "אושן 8". לפי הצהרתו של הזמר, בהופעה בישראל הוא מבטיח "להגיע עם השירים האהובים שלי, לצד כמה חדשים שאני בטוח שתאהבו".

ההופעה, אותה מפיקים גד ורוני אורון, תתקיים בהיכל מנורה מבטחים. מכירת הכרטיסים כבר החלה, והמחירים מתחילים ב-295 שקל לכרטיס. ניתן לבצע את הרכישה דרך אתר לאן או בטלפון 8780*.

שארל אזנבור. AP
בן בית. שארל אזנבור בבית הנשיא בביקורו הקודם כאן/AP
שארל אזנבור.
אגדה. שארל אזנבור בשנת 1965
שארל אזנבור בהופעה בישראל. סיון פרג',
ברוך הבא שוב. שארל אזנבור בהופעתו הקודמת בארץ/סיון פרג'
שארל אזנבור. AP
לא עוצר. שארל אזנבור/AP
שארל אזנבור בהופעה בישראל. סיון פרג',
נתראה בקרוב. שארל אזנבור/סיון פרג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully