וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה בחו"ל: צפו בנטע ברזילי שרה בתכנית הבוקר של גרמניה

יניב דורנבוש, ברלין

2.7.2018 / 17:54

זוכת האירוויזיון נטע ברזילי התארחה בתכנית הבוקר של הערוץ הציבורי הגרמני ZDF, דיברה על ההקנטות שחוותה כילדה שונה ("הלוואי שהייתה לי דמות כמוני בילדות שלי") וקינחה עם ביצוע לוהט ל-TOY. אל תפספסו

הביצוע של נטע ל-TOY בתכנית הבוקר הגרמנית

זוכת האירוויזיון לשנת 2018, נטע ברזילי, לא נחה לרגע וממשיכה להופיע ברחבי העולם. הבוקר היא הגיעה לתכנית הבוקר של הערוץ הציבורי הגרמני ZDF (תכנית עם ממוצע של 4 מיליון צופים - י"ד), שוחחה שם עם המראיינת והופיעה בשידור חי כששרה את הלהיט TOY שבזכותו ניצחה באירוויזיון לפני חודשיים. הקהל באולפן הטלוויזיה נותר למרבה הצער מעט מנומנם. צפו למעלה בביצוע לשיר.

נטע ברזילי נשאלה על ידי המראיינת אם היא נהנית מכל בקשות הסלפי וההערצה כלפיה, וענתה: "זה מחולל שינוי בהערכה העצמית של ילדים קטנים, מזה אני נהנית. כמובן גם מהחיבוקים והאהבה, אבל מתחולל כאן שינוי גדול". בהמשך דיברה נטע על ההקנטות שעברה בתקופת הילדות שלה והוסיפה: "הלוואי שהייתה לי דמות כמוני באותה תקופה".

"דמיינתי איך אהיה כוכבת פופ רזה", הוסיפה. "ניסיתי את זה ואז הבנתי שאני מאוד לא מאושרת - לעשות משהו שהוא לא אני. עבדתי קשה כדי למצוא את הדבר שלי - הלופר, ומתן חופש לקולות המוזרים בראש שלי. כשהבנתי שאני צריכה לחגוג את עצמי, ואת הגוף שלי, הבנתי שאני אוהבת את זה ואיך שאנשים מבינים את זה".

נטע ברזילי תכנית הבוקר ערוץ ZDF גרמניה. צילום מסך
כבוד גדול. נטע ברזילי בתכנית/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully