וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צל של אמת, יוסי בנאי ופורנו ישראלי: ערוץ HOT8 חשף את העונה החדשה שלו

3.7.2018 / 11:43

ערוץ HOT8 חשף את סדרות וסרטי המקור שלו לשנה הקרובה, ובהם יצירות תיעודיות העוסקות במנהלי המשא ומתן בהסכמי השלום בין ישראל לרשות הפלסטינית, בכוכב הפורנו הישראלי יונתן אגסי, בכדורסלן העבר אולסי פרי, באיש התקשורת מוטי קירשנבאום ובאמן יוסי בנאי. כל הפרטים

יוסי בנאי, אמרתי לך שיהיה כך. ליהיא לפיד,
יוסי בנאי/ליהיא לפיד

ערוץ HOT8 חשף הבוקר (שלישי) את סדרות וסרטי המקור שלו המיועדים לעלות לאוויר בשנה הקרובה.

בערוץ יעלו התכנים הבאים: בסוף 2018 או תחילת 2019 תגיע הסדרה "צל של אמת: רוצח כביש החוף", עליה חתומים יוצרי הסדרה "צל של אמת: מי רצח את תאיר ראדה?", יותם גנדלמן, ארי פינס ומיקה תימור. הם יחזרו אל סדרת מקרי הרצח משנות ה-80' ומבטיחים גילויים על רוצח סדרתי שפעל בישראל; בפבראר-מרץ 2019 צפויה לעלות הסדרה "הגורם האנושי" ביצירת דרור מורה, המופקת בקופרודוקציה עם רשת 13, וחושפת את מנהלי המשא ומתן - האנשים מאחורי הקלעים בהסכמי השלום בין ישראל לרשות הפלסטינית לאורך השנים; הסדרה "יומני קירשנבאום" של בן שני, המתוכננת לחורף הקרוב, העוסקת ביצירותיו הגדולות של העיתונאי ואיש הטלוויזיה מוטי קירשנבאום ז"ל; והסדרה "יונתן אגסי הציל את חיי" של תומר היימן, שתגיע באוקטובר/נובמבר השנה, תגולל את סיפור עלייתו ונפילתו של כוכב הפורנו הישראלי הבינלאומי, יונתן אגסי.

חבר הכנסת ושר בממשלות ישראל, דוד לוי, זוכה פרס ישראל לחברה, 15 במרץ 2018. ראובן קסטרו
דוד לוי/ראובן קסטרו

בתחילת 2019 צפויה להגיע הסדרה "המוח", שיוצר פרופ' יורם יובל, ותתאר את פעילות מוח האדם בשלוש תקופות שונות בחיינו: הילדות, הבגרות וגיל הזהב; "זוגיות בצל ההורות" (שם זמני), היא סדרה של רוני קובן שמתיימרת לנפץ את האידיליה שמאחורי זוגיות בצל ההורות, ולחשוף את הקשיים להחזיק זוגיות, בעיקר בשנה הראשונה שאחרי הולדת תינוק; "אולסי" של דני מנקין תגולל את סיפורו של כדורסלן העבר אולסי פרי; "להאיר את יוסי" של קובי פרג' ומוריס בן מיור, שתגיע ברבעון השני של 2019, תספר על יוסי בנאי, בקולו, תוך שילוב קטעי ארכיון נדירים.

בנוסף, בספטמבר/אוקטובר השנה תעלה סדרת דוקו-אוכל חדשה, בת 4 פרקים, "מעורב ישראלי עם טל פרידמן", של ערוץ עשר עם ערוץ HOT8. במסגרת הסדרה, שביימה איילת הלר, פרידמן יוצא למסע במרחב ובזמן בעקבות המטבח הישראלי; והיצירה "דוד לוי", של אמיר בן דוד ורובי אלמליח, מבטיחה שחתן פרס ישראל יערוך בה חשבון נפש עם עצמו ועם סובביו.

המפיק חיים סלוצקי, בעלי "סלוצקי אפיקי תקשורת" המפיקה את ערוץ 8, אמר במסיבת העיתונאים: "יש דבר אחד שמאיים על קיומנו, שחוק זכויות יוצרים לא יעבור בכנסת. השרה איילת שקד הבינה את זה. אפשר לראות את החומרים שלנו בכל מקום, ואף אחד לא משלם. אנשים עובדים שנים וגונבים להם את החומר. גונבים בריש גלי, לא מסתתרים וגונבים. עיתונאים אומרים, 'נראה את זה ב'קודי', לא צריך לראות ב-HOT או ב-yes'. יצאנו למלחמה בעניין הזה, חברות ההפקה והיוצרים. בסוף החודש מתחיל הדיון בוועדת כלכלה. בישראל מברכים אותך, כשאתה גונב חומר. כשאין כסף לזכיינים, לנו אין כסף לייצר. כמות הסרטים בערוץ 8 הולכת ויורדת כי מספר המנויים יורד. אם יכולים לראות את זה בגנובים, למה הם צריכים לשלם כל חודש? זאת מלחמת הקיום של היצירה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully