וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלונות הגבוהים ואוזי אוסבורן: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

5.7.2018 / 6:24

אוזי אוסבורן בישראל, אסף אמדורסקי ושלומי שבן מחזירים את האלבום המופתי של החלונות הגבוהים לבמה ביחד עם יעל קראוס, קבוצת תיאטרון רות קנר צוללת אל תוך מילותיו של ס. יזהר, מופעים מוסיקליים בפארק הרצליה ופסטיבל תנועה אורבנית בחיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוזי אוסבורן בישראל

וכך כתב מבקר וואלה! תרבות, עמית סלונים, שצפה בהופעתו של אוזי אוסבורן לפני כשבועיים בפראג: "לא צריך להיות מומחה לרפואה או טוקסיקולוגיה כדי להבין שהעובדה שאוזי אוסבורן עדיין חי בשנת 2018 היא נס, והעובדה שהוא עדיין מופיע ולנו, בני התמותה, ניתנה הזכות לראות אותו מופיע - היא נס אפילו גדול יותר. אלא שגם אם משאירים בצד את כל התוויות המוכרות ושוכחים שמדובר בסנדק של הרוק הכבד, נסיך האפלה, חבר-מייסד של "הביטלס של המטאל" ובעלה המשעשע של שרון אוסבורן היהודייה הגאה - מדובר במופע רוק אדיר, כזה שמהדהד באוזניים גם שבוע אחרי שהוא נגמר, תרתי משמע". נו, אז מה יש להוסיף?

מתי? 8 ביולי

איפה? לייב פארק ראשון לציון

אוזי אוסבורן הופעה מוסקבה. יח"צ,
אוסבורן/יח"צ
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החלונות הגבוהים - אסף אמדורסקי, שלומי שבן ויעל קראוס

לפני יותר מ-50 שנה יצא לאור אלבומם היחיד של שלישיית החלונות הגבוהים ושינה את פני המוזיקה הישראלית. אסף אמדורסקי ושלומי שבן מחזירים את האלבום המופתי לבמה ביחד עם יעל קראוס, ולכם אסור להחמיץ את המופע.

מתי? 7 ביולי

איפה? זאפה אמפי שוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אצל הים

קבוצת תיאטרון רות קנר צוללת אל תוך מילותיו של ס. יזהר בעבודה חדשה-מחודשת, שמפגישה לראשונה על במה אחת שלושה סיפורים על הימים הסובבים אותנו: ים כנרת, הים התיכון וים המלח. העיבוד הבימתי של רות קנר מייצג את עולם המילים הזה בשפה תיאטרלית עשירה בתנועה, בדימויים חזותיים ובפעולות דיבור, או בקיצור: טוסו לראות.

מתי? 5-6-7 ביולי

איפה? מרכז סוזן דלל, תל אביב

רות קנר אצל הים. גדי דגון,
מתוך המופע/גדי דגון
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצדעה למחזות הזמר הגדולים

כמדי שנה, גם הקיץ יתקיימו בפארק הרצליה מופעים מוזיקליים מסקרנים, הפתוחים לקהל הרחב חינם אין כסף. בשבת הקרובה, ינצח גיל שוחט המהולל על קונצרט הצדעה למחזות הזמר הגדולים. קרן הדר ולימור שפירא ישירו את מיטב הקטעים מן המיוזיקלס המקומיים והבינלאומיים האגדים, ויאפשרו לכם להתכונן לקראת עליית "מאמא מיה 2".

מתי? שבת 7.7 ב-19:00

איפה? פארק הרצליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיל שוחט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל תנועה אורבנית

העיר התחתית ממשיכה לתסוס ולהפתיע, וחיפאים או תיירים מרחבי הארץ שיגיעו למקום יזכו ליהנות היום (חמישי) גם מאטרקציה נוספת חוץ משלל התענוגות שכבר מחכים שם: פסטיבל תנועה אורבנית, שהחל כבר אתמול אך ימשיך גם ביממה הזו, ובו מופעי היפ-הופ, מחול עכשווי, ברייקדאנס ושאר אמנויות שמזיזות את הגוף. היום אפשר יהיה למשל ליהנות מן המופע של אנה ארונוב וחיים פרשטיין ומעוד כמה הקפצות מדליקות.

מתי? חמישי לאורך היום

איפה? לאורך רחוב הנמל בחיפה

אנה ארונוב. השקת סרטה של דפני ליף, ניר פקין
אנה ארונוב/ניר פקין, השקת סרטה של דפני ליף
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פינות מונדיאל לא מצחיקות

הגרלת שלב הנוק-אאוט של המונדיאל זימנה כמה מפגשים מרתקים, אבל גם כמה נדנודים מעיקים תוצרת הארץ: משחק בין אנגליה לשוודיה, למשל, מזמין שלל פינות כאילו מגניבות שמשוות בין אבבא לביטלס ובין איקאה למשפחת המלוכה, ואנחנו לא רוצים בכלל לחשוב מה יקרה אם יהיה חצי גמר בין צרפת ובלגיה. אז נכון, כדורגל הוא הרבה יותר מסתם ספורט, ויש בו הקשרים חברתיים, תרבותיים והיסטוריים מרתקים, אבל לא בטוח כי הדרך הנכונה לתקוף אותם היא בסרטוני פייסבוק הבודקים מי מנצח - ופל בלגי או אדית פיאף. לא בדקנו זאת מדעית, אבל סביר להניח שכמעט באף מדינה אחרת לא עושים את השטויות האלה, בטח לא בכמות כזו, ולא מגלים כזו אובססיה לתרבויות אחרות וצורך בלתי נגמר להשוות ביניהן. נותר אם כך רק לאחל למשחק גמר בין אורווגאי לקרואטיה, שיותיר אובד עצות גם את איש הקריאייטיב הנודניק ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully