וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביס קוסטלו ביטל את סיבוב הופעותיו: "מתאושש מגידול סרטני אגרסיבי"

6.7.2018 / 15:12

בהודעה בה התנצל על ביטול המשך מסע ההופעות שלו, חשף לראשונה המוזיקאי הבריטי אלביס קוסטלו כי סבל מגידול סרטני אגרסיבי ועבר בהצלחה ניתוח להסרתו, אך הוא נדרש לזמן החלמה ארוך מן הממושך. "הרופא אמר שיש לי מזל, אני עוד אחזור לנגן בפניכם", הבטיח

אלביס קוסטלו. GettyImages
רפואה שלמה. אלביס קוסטלו/GettyImages

אלביס קוסטלו במאבק על חייו: בהודעה שפורסמה היום באתר הרשמי שלו, חשף המוזיקאי הבריטי לראשונה כי סבל מגידול סרטני, וכי הוא מתאושש מניתוח להסרתו ובשל כך נדרש לבטל את ההופעות שתוכננו לו הקיץ.

קוסטלו סיפר כי סבל מגידול אגרסיבי ביותר, אך הניתוח להסרתו הסתיים בנס גדול. "לפני שישה שבועות, הרופא שלי התקשר ואמר שיש לי מזל, אז כדאי שאתחיל למלא לוטו", סיפר האמן הבריטי המהולל. "כמעט אף פעם, אם בכלל, הוא לא ראה מקרה שבו ניתוח יחיד הצליח להביס כך גידול כל כך מאיים".

הזמר, לדבריו, החליט לפיכך לנסות לקיים כמתוכנן את הופעותיו ברחבי אירופה, ובגבורה רבה הצליח לעשות זאת בחלק מן המקרים, ואתמול (חמישי בערב) אף הופיע באמסטרדם. אך בתום ההופעה, כי הבין מצבו הנפשי והבריאותי מחייב אותו לקחת הפסקה. "ההתאוששות תיקח לי יותר זמן ממה שחשבתי", הצהיר. "אני יודע שאני מאכזב בכך הרבה אנשים, אבל זה עדיף על לסכן את בריאותי".

אלביס קוסטלו בהופעה בתחילת השבוע באנטוורפן

החדשות הטובות, בישר קוסטלו, הן שהוא וההרכב שלו, The Impostors, סיימו להקליט אלבום חדש, שככל הנראה ייצא באוקטובר הקרוב. "בהזדמנות הקרובה ביותר, נחזור לנגן בפניכם את המוזיקה הזו", הבטיח.

קוסטלו, בן 63, הוא מן היוצרים הבריטיים הפוריים והמגוונים בדורנו, שצבר קהל מעריצים גדול - כולל רבים בישראל, שהתאכזבו בתחילת העשור עת ביטל את הופעותיו כאן, במקרה זה מסיבות פוליטיות. המוזיקאי הבריטי קטף שלל פרסים, כולל גראמי אחד, וחתום על שלל אלבומים. בין להיטיו הגדולים אפשר למנות את "Alisson" וגם את "She". רפואה שלמה!

עוד באותו נושא

מיוחד: אלביס קוסטלו מדבר על האלבום החדש

לכתבה המלאה
אלביס קוסטלו. Theo Wargo, GettyImages
לא מרים ידיים. אלביס קוסטלו/GettyImages, Theo Wargo
אלביס קוסטלו. Rick Diamond, GettyImages
"הרופא אמר שיש לי מזל". אלביס קוסטלו/GettyImages, Rick Diamond

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully