וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פולקנפליק ("גאולה") זכה בפרס השחקן בפסטיבל קרלובי וארי

7.7.2018 / 21:02

כוכב סרטם של יוסי מדמוני ובועז יהונתן יעקב קטף את פרס המשחק בפסטיבל האירופאי היוקרתי, אך לא נכח בטקס כיוון שהוא שומר שבת. בקרוב יוקרן הסרט בפסטיבל ירושלים

משה פולקנפליק. חנה בירן,
טקס חלוקת הפרסים/חנה בירן

פסטיבל קרלובי וארי היוקרתי ננעל הערב (שבת) בצ'כיה, ובין הזוכים הבולטים בו היה גם סרט ישראלי: "גאולה" של יוסי מדמוני ובועז יהונתן יעקב. הדרמה תוצרת הארץ קטפה שני פרסים - לשחקן הראשי הטוב ביותר, משה פולקנפליק, וכן פרס מיוחד מטעם ארגונים נוצריים, המחולק ליצירות הנוגעות בשאלות רוחניות.

"גאולה" בהחלט עושה זאת, כיוון שגיבורו הוא רוקיסט חוזר בתשובה, המאחד מחדש את להקתו כדי לגייס כספים למימון טיפול חדשני בילדתו החולה. כמו הדמות הראשית בגילומו, גם פולקנפליק שומר שבת, ולכן לא נסע היום לצ'כיה, והטקס התקיים בלעדיו. אגב, את השחקן המוכשר אפשר לראות עכשיו גם ב"דרייבר", שעלה כאן לאקרנים לא מכבר.

את הפרס הגדול של הפסטיבל קטף "I Do Not Care If We Go Down In History As Barbarians" של הרומני ראדו ג'ודה. בעבר, מדמוני עצמו זכה בפרס זה - עת השתתף בקרלובי וארי לפני שבע שנים עם "בוקר טוב, אדון פידלמן" פרי עטו.

ומתי נוכל לראות את "גאולה" בארץ? הסרט, מבית טרנספקס הפקות, יערוך בשלהי החודש את הקרנת הבכורה המקומית שלו בפסטיבל הקולנוע ירושלים, ובמהלך השנה יופץ מסחרית בידי בתי קולנוע לב.

משה פולקנפליק. פסטיבל קרלובי וארי,
משה פולקנפליק בהקרנת הבכורה של הסרט/פסטיבל קרלובי וארי
יוסי מדמוני. פסטיבל קרלובי וארי,
הבמאי יוסי מדמוני ומאחוריו המפיק יונתן רוזנבאום/פסטיבל קרלובי וארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully