וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן שגילם את ספיירדמן נפרד מיוצר הדמות: "שינה את חיי"

8.7.2018 / 10:26

המאייר ואמן הקומיקס סטיב דיטקו, מיוצרי ספיידרמן וד"ר סטריינג', מת בגיל 90. טום הולנד, שגילם את ספיידרמן בסרטי מארוול, נפרד ממנו: "הוא גרם לכל כך הרבה אנשים להיות כל כך שמחים ושינה חיים - ובעיקר את שלי!"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרט "ספיידרמן - השיבה הביתה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מת המאייר ואמן הקומיקס סטיב דיטקו, מיוצרי ספיידרמן וד"ר סטריינג'. בן 90 היה במותו. משטרת ניו יורק מסרה כי דיטקו נמצא ללא רוח חיים ב-29 ביוני בדירתו במנהטן.

דיטקו והכותב סטן לי יצרו את פיטר פרקר ואת האלטר אגו שלו ספיידרמן, לראשונה באוגוסט בשנת 1962, בחוברת ששמה #15 Amazing Fantasy. לי נתן לדיטקו את המשימה ליצור את ספיידרמן לאחר שלא היה מרוצה מגרסה של יוצר אחר לגיבור-על עם כוחות עכבישיים. שנה לאחר מכן דיטקו הציג לעולם את גיבור העל ד"ר סטריינג'. דמות ספיידרמן הוא אחד מגיבורי העל המפורסמים והמצליחים ביותר מסחרית. הוא נחשב לדמות הדגל של יקום מארוול והופיע בסדרות אנימציה, סדרות טלוויזיה וסדרת סרטי קולנוע, בהם גילמו את דמותו טובי מגווייר, אנדרו גארפילד וטום הולנד.

טום הולנד, שגילם את ספיידרמן בסרטי מארוול, נפרד בציוץ מדיטקו: "כולנו רוצים להשאיר את חותמנו בעולם - האיש הזה עשה את זה בגדול. הוא גרם לכל כך הרבה אנשים להיות כל כך שמחים ושינה חיים - ובעיקר את שלי! תודה לך, סטיב - החיים שלך נמשכים, בנאדם, תודה רבה".

  • עוד באותו נושא:
  • ספיידרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully