וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה המוזרה שבגללה אסור לקרוא את ספרי "משחקי הכס" בכלא

8.7.2018 / 13:18

כלא בארצות הברית אוסר על השוהות בו לקרוא את סדרת "שיר של אש ושל קרח", והסיבות לכך תמוהות, בלשון המעטה. בנוסף, מייזי וויליאמס, המגלמת בעיבוד הטלוויזיוני "משחקי הכס" את אריה סטארק, פרסמה תמונה מדממת במיוחד שלה, ואולי חשפה ספוילר לעונה השמינית

באדיבות HOT

לאסירים בבתי הכלא בארצות הברית יש לא מעט זמן פנוי, כך שספרים נחשבים לאחד מהתענוגות המועדפים עליהם לשעות הפנאי, מן הסתם. אלא שבכלא הנשים של מדינת מרילנד נמנעת האפשרות לקרוא את סדרת "שיר של אש ושל קרח" מאת ג'ורג' ר"ר מרטין, ולא בגלל שמדובר בתוכן מיני ואלים. על פי מאמר פנימי של אסירה שהופץ ברשת, מסתבר שהכלואות אינן מורשות להכניס את סדרת הספרים המפורסמת לבית הכלא, רק בגלל שהם מכילים את המפות של ווסטרוז. באופן כללי, אסור להכניס תוכן של מפות אל כותלי בית הכלא מתוך חשש שיסייעו לבריחה. וכן, גם כשמדובר ביקום פיקטיבי.

נשמע כמו חרם די קיצוני, בפרט שבקלות רבה אפשר פשוט לתלוש את העמודים עם המפות לפני שיגיעו אל האסירות, אבל הסוהרים מעדיפים להיות זהירים במיוחד, על כל מקרה. אז גם בשביל האסירים חסרי המזל וגם אם אתם סתם לא מתחברים לקריאה - אנחנו כאן כדי להזכיר שהעונה השמינית והאחרונה של "משחקי הכס" תעלה בשנת 2019 הקרבה ובאה.

משחקי הכס עונה 7 פרק 2. Helen Sloan, באדיבות yes,
מלכה? מייזי וויליאמס בתפקיד אריה סטארק/Helen Sloan, באדיבות yes

ואנחנו לא סתם מזכירים את זה, כיוון שאתמול (שבת) חשפה השחקנית מייזי וויליאמס מה שעלול להיחשב כספויילר לוהט במיוחד לגבי סיום הסדרה. כוכבת "משחקי הכס", שמוכרת לכם יותר בתור אריה סטארק, פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה של נעליה מוכתמות בדם עם תיאור שקצת קשה להתעלם ממנו: "להתראות בלפסט, להתראות אריה. להתראות משחקי הכס. איזה כיף היה לי כאן. לחיי ההרפתקאות שעוד יבואו". ואז הוסיפה: #האישה האחרונה שעומדת.

כדי לטפטף עוד קצת שמן לוהט לתוך המדורה הקטנה הזו, הוסיפה השחקנית לינה הידי (סרסיי בשבילכם) תגובה וכתבה: "מלכה". רמז שמנמן לגבי העתיד של אריה? או סתם אובר פרגון בין קולגות? ובכן, הפוסט עדיין באוויר, הרשת מתפוצצת ואתם תצטרכו לשפוט בעצמכם.

עוד באותו נושא

הרגע שבראד פיט הציע 120 אלף דולר תמורת לילה עם אמיליה קלארק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully