וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהן שלוש המועמדות הסופיות לגילום מרי פופינס בהבימה?

8.7.2018 / 15:30

לאחר הדחייה בהעלאת המחזמר "מרי פופינס" בהבימה, התיאטרון הלאומי מתכוון כעת להעלות את ההפקה בפברואר הקרוב. לוואלה! תרבות נודע כי שלוש המועמדות הסופיות לתפקיד הראשי של האומנת המפורסמת הן משי קלינשטיין, דניאלה לוגסי ואנה שפיץ. הבמאי יהיה משה קפטן

משי קליינשטיין. עידו שחם
משי קלינשטיין/עידו שחם

לאחר הדחייה בהעלאת המחזמר "מרי פופינס" בהבימה, התיאטרון הלאומי מתכוון כעת להעלות את ההפקה בפברואר הקרוב. ליהוק המחזמר מתקרב לישורת האחרונה, ולוואלה! תרבות נודע מי הן שלוש המועמדות הסופיות לתפקיד הראשי של האומנת פופינס. ה"עולות לגמר" הן משי קלינשטיין, דניאלה לוגסי ואנה שפיץ. מי שאינה מיועדת לתפקיד היא השחקנית שני כהן מ"ארץ נהדרת", שבעבר פורסם כי עשויה לגלם את הדמות. מי שיביים את המחזמר הוא משה קפטן, המנהל האמנותי של הבימה, ואלי ביז'אווי אמון על התרגום.

משי קלינשטיין בת ה-26, בתם הבכורה של ריטה ורמי קלינשטיין, שירתה בלהקת חיל חינוך, והשתתפה בהצגות "סיפור הפרברים" בקאמרי וב"היירספריי". בנוסף דובבה בסרטים רבים, בהם "צ'ארלי בממלכת השוקולד", "אליס בארץ הפלאות", "פלונטר", "בת הים הקטנה" ו"מואנה".

דניאלה לוגסי בת ה-36 היא זמרת אופרה, בוגרת בית הספר למוזיקה באוניברסיטת תל אביב. היא השתתפה בין השאר באופרות "חליל הקסם" ו"פיק דאם" באופרה הישראלית, שרה באופרה "דידו ואניאס" עם הקאמרטה הישראלית ירושלים, ובהפקה "אאידה" שהועלתה על ידי הבימה עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוחו של זובין מהטה. בשנת 2014 הוציאה אלבום גרסאות כיסוי, "Cross Over" שמו.

דניאלה לוגסי. תהילה שרפי,
דניאלה לוגסי/תהילה שרפי

אנה שפיץ בת ה-20 היא זמרת רב תחומית. בילדותה הופיעה במחזמר "צלילי המוזיקה", וכן ייצגה את ישראל בתחרות "בראבו" באיטליה. היא הופיעה בין השאר עם הביג בנד הייצוגי של כפר סבא, עם הסינפונייטה הישראלית באר שבע ועם התזמורת הסימפונית חיפה ועם התזמורת הקאמרית רמת גן. הוא דובבה דמויות בסרטים שונים, ובהם "פצפונת ואנטון" ו"בת הים הקטנה 2".

מהנהלת תיאטרון הבימה נמסר בתגובה: "לאחר קיום האודישנים, טרם נתקבלה החלטה סופית לגבי התפקיד הראשי של מרי פופינס. קיימת התנהלות של התיאטרון מול בעלי הזכויות בלונדון ובארצות הברית, ורק לאחר מכן תימסר זהות השחקנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully