וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה ברון כהן חוזר בסדרה חדשה של שואוטיים, "מי זו אמריקה", שתשודר ב-yes

9.7.2018 / 8:17

לאורך כשנה צולמה בהיחבא הסדרה החדשה בת שבעת הפרקים, "מי זו אמריקה?", שוב תחת דמות חדשה שהגה סשה ברון כהן, שאיפשרה לו להטריל אנשים - הן שועי עולם והן אזרחים מן השורה - כדי להבין מצבה הנוכחי של ארצות הברית

אחרי שורת טיזרים מסקרנים של שואוטיים, שבמסגרתם הצהירה רשת הכבלים כי בקרוב תעלה אצלם סדרה קומית חדשה של קומיקאי חסר פחד ושערורייתי, חושפת הרשת שמדובר בלא אחר מאשר סשה ברון כהן. לאורך כשנה צולמה בהיחבא הסדרה החדשה בת שבעת הפרקים, "מי זו אמריקה?", שוב תחת דמות חדשה שהגה ברון כהן. במסגרתה יצא לחקור את האנשים שעושים את ארה"ב - מהמפורסמים והידועים לשמצה, כגון סגן הנשיא לשעבר דיק צ'ייני (צפו בווידאו שלמעלה. לא, באמת, צפו) ועד אזרחים אנונימיים. כולם חלק מהמרקם התרבותי והפוליטי המאכלס את ארצות הברית.

"סשה הוא גאון קומי שמדהים אותך עם האומץ שלו להסתכן ויכולת האלתור היוצאת מן הכלל שלו", מסר דיוויד נבינס, נשיא ומנכ"ל שואוטיים. "הוא הפרובוקטור הגדול של זמננו והוא לא עושה את זה רק בשביל הצחוק. מאחורי ההפקה המורכבת, מסתתר חיפוש אמיתי שמייצר אמירה על אנשים, מקומות ופוליטיקה. אף אחד לא יודע לייצר כאוס כמו סשה ברון כהן".

הקומיקאי הבריטי-יהודי החל את דרכו בטלוויזיה הבריטית עם "המופע של עלי ג'י" שבמסגרתה צמחו דמויות איקוניות כבוראט, ברונו וכמובן עלי ג'י עצמו. הסדרה הייתה מועמדת לששה פרסי אמי וזכתה בשני פרסי האקדמיה הבריטית. לנוכח ההצלחה הגדולה העביר לאחר מכן את תוכניתו אל HBO האמריקאית, וכמובן הפך במקביל לכוכב קולנוע, הן עם הדמויות האלה והם בתפקידים מן השורה.

"בוראט", סרט קולנוע שהפיק, כתב וכיכב בו, הפך לתופעה עולמית, הגיע למקום ראשון בטבלת שוברי הקופות ב-24 מדינות, העניק לברון כהן את פרס גלובוס הזהב כשחקן הטוב ביותר, וכן מועמדות לפרס האוסקר על התסריט המעובד. בין הופעותיו הקולנועיות הנוספות הזכורות נמנות "ברונו", "הדיקטטור", "לילות טלדגה: הבלדה על ריקי ובובי", "אליס בארץ המראות", "עלובי החיים", "סוויני טוד", "מדגסקר", "הוגו" ו"חדשות בהפרעה".

לאחרונה דווח כי ברון כהן יעשה שיפטינג לדרמה מובהקת בסדרה החדשה "המרגל" ("The Spy"). ברון כהן יגלם את המרגל הישראלי האגדי אלי כהן. את הסדרה בת ששת פרקים יצר גדעון רף, האיש שמאחורי "חטופים" (שממנה עובדה "הומלנד") ו"הרודן", בהפקה משותפת של הערוץ הצרפתי +Canal ונטפליקס.

"מי זו אמריקה" תשודר בארה"ב החל מיום ראשון הקרוב, 15 ביולי, ובצמוד גם ב-yes Edge בשעה 7:00 בבוקר ביום שני, ושוב ב-22:00 באותו יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully