וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצרי "הנוסע השמיני" ו"איימי" יביאו את "קיצור תולדות האנושות" למסכים

11.7.2018 / 20:18

רב המכר המוערך של יובל נח הררי יגיע למסכים, בעיבוד שיבויים בידי יוצר "איימי" ויופק בידי במאי "הנוסע השמיני". עוד לא ברור מה בדיוק יהיה פורמט ההפקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת הספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז יצא "קיצור תולדות האנושות" של יובל נוח הררי בתחילת העשור, הוא הפך לאחד מספרי העיון הפופולריים של דורנו - לא רק בארץ, אלא גם בעולם כולו. בין השאר, הוא תורגם לכשלושים שפות, מכר שמונה מיליון עותקים , זכה להמלצה חמה מפי לא אחר מאשר ברק אובמה וכיכב גם בארון הספרים שלביל גייטס ומרק צוקרברג.

היום (רביעי) נודע על הישג נוסף של הספר המצליח: הוא יהיה בסיס לפרויקט דוקומנטרי, מאחוריו יעמדו שני קולנוענים בריטים בעלי שם. יביים אסיף קאפידה, מי שבין השאר היה חתום על הלהיט התיעודי שהציג את סיפור חייה של איימי ווינהאוס, ויפיק רידלי סקוט הוותיק והמהולל ("הנוסע השמיני", "בלייד ראנר"). עדיין לא ברור כרגע באיזה פורמט בדיוק תהיה ההפקה הזו. כך או כך, היא תיקרא "Sapeins".

יובל נוח הררי, שיהיה ככל הנראה מעורב גם כן בהפקה, מסר בהצהרה המשותפת של יוצריה ומפיקיה כי "אנחנו מקווים לערבב מדע, בדיון, היסטוריה, דרמה וגאונות כדי להביא לחיים את המסע המופלא של המין האנושי, שהחל כחיה זניחה וכעת הוא כפסע מלהפוך לאל".

"קיצור תולדות האנושות", מבוסס על הקורס "מבוא להיסטוריה עולמית" שהועבר לתלמידי תואר ראשון באוניברסיטה העברית, כאשר הררי עצמו היה מרצה הקורס לאורך תקופה. הוא סוקר את מגוון התרבויות האנושיות והרקע שלהן בשבעים אלף השנים האחרונות, עוסק בתמורות שחלו בחברה האנושית, בנקודות מפנה חשובות בהיסטוריה ובשאלת הישרדותו של הגזע האנושי בעתיד. מעניין עד מאוד יהיה לראות איך תיראה הגרסה הוויזואלית שלו.

חוצה ישראל – ד"ר יובל נח הררי ב'. חינוכית 23
ממשיך להדהים. יובל נח הררי/חינוכית 23
יובל נח הררי. Creative Commons
יהיה מעורב בהפקה. יובל נח הררי/Creative Commons
רידלי סקוט. Jason Merritt, GettyImages
מ"בלייד ראנר" ל"קיצור תולדות האנושות". רידלי סקוט/GettyImages, Jason Merritt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully