וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו סיימון קאוול התרגש: צפו בכלב אוסקר שר על הבמה

12.7.2018 / 11:36

שופטי "אמריקה גוט טאלנט" הופתעו לשמוע את הכלב אוסקר שר לצלילי נגינת הפסנתר של בעליו. קאוול הודה: "אני עושה את התוכנית הזאת כבר הרבה זמן ותמיד אמרתי שאם נוכל למצוא כלב שיודע לשיר, זה יהיה הכול בשבילי"

לא להאמין: הכלב שמצייר, מנגן, מכבס ואפילו משכיב את הקטנה לישון/עמוד היוטיוב של GreenDO1324

תכנית הכישרונות המצליחה "אמריקה גוט טאלנט" ממשיכה לייצר כותרות בזכות הכישרונות הנדירים שמגיעים להיבחן בתכנית - כולל המנטליסט הישראלי ליעוז שם טוב שהצחיק אותנו כהוגן בגרסה הישראלית והצליח להפתיע את השופטים גם בגרסה האמריקאית ממש לא מזמן. כעת, אור הזרקורים מופנה אל הכלב אוסקר בן ה-3 שניחן בכישרון מדהים ויוצא דופן.

לצד בעליו, נגנית הפסנתר פאם, עלה הכלב החמוד על בימת תכנית הכישרונות של NBC - והחל לשיר. בעוד פאם מלווה אותו בנגינה, אוסקר שר ללא זיופים את הקאנון ברה מז'ור של יוהאן פכלבל - והמיס את הקהל ואת ליבו הקר של סיימון קאוול.

צפו בביצוע המרגש של הכלב אוסקר:

לפני שאוסקר החל לשיר, פאם סיפרה לשופטים: "הוא יודע לשיר. הוא יכול להחזיק בתו. הוא אפילו יכול לעשות ויברטו". היא סיפרה שהכלב שלה התחיל לשיר לפני כשנה וחצי כשניגנה בפסתר בבית. קאוול השיב: "אני לא צוחק. אני עושה את התוכנית הזאת כבר הרבה זמן ותמיד אמרתי שאם נוכל למצוא כלב שיודע לשיר, זה יהיה הכול בשבילי".

אוסקר קיבל תשואות מהקהל ואפילו השופטים נעמדו למחוא לו כפיים. ועדיין, המופע לא לגמרי עבר חלק. "אני חושב שהנגינה שלך בפסנתר לא נהדרת, דרך אגב", אמר קאוול לפאם כי בכל זאת הוא חייב קצת להרוס, "אני חושב שלא יזיק קצת תרגול, אבל כנראה שמצאנו את הכלב הראשון שלנו שיודע לשיר. בכנות. זה מרגש".

האחרון שהפתיע אותנו: המנטליסט ליעוז שם טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully