וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרות צרפת: פלייליסט מוזיקה צרפתית עכשווית לרגל יום הבסטיליה

12.7.2018 / 12:55

יש המון מוזיקה צרפתית חדשה ומעולה מכל הסוגים. למרבה הצער, את רובה בכלל לא טורחים לנגן ברדיו הישראלי. אז לקראת יום הבסטיליה ומשחק הגמר של נבחרת צרפת, הנה פלייליסט מיוחד בספוטיפיי עם מיטב הקטעים מארצם של אמבפה ושרלוט גינסבורג

מוזיקה צרפתית. צילום מסך
מתוך הקליפ של Angele שמככב בפלייליסט/צילום מסך

בשבת תחגוג צרפת את יום הבסטיליה, החג הלאומי שלה, ויום לאחר מכן ישחקו הטריקולור בגמר המונדיאל, ואולי ידאגו להמשך החגיגות. אם כך, רק מתבקש לבלות את סוף השבוע הקרוב בהאזנה למוזיקה צרפתית עכשווית - ולכן דאגנו להכין פלייליסט בספוטיפיי ובו מבחר פנינים מוזיקליות שיצאו מצרפת בשנים האחרונות.

כמו בנבחרת הכדורגל המצליחה, גם כאן מתקיים ערבוב עשיר ומגוון בין צבעים וקולות, אך יותר מכל, התפריט המוזיקלי שם דגש על שתי התופעות הבולטות בעולם המוזיקה הצרפתי של השנים האחרונות: היפ-הופ מן הפרברים, וזמרות-יוצרות השרות בצרפתית.

בין 24 הקטעים שבחרנו, אפשר למצוא כמה שמוכרים יותר לאוזן הישראלית עם זאת, מרבית האמנים ומרבית השירים לא ממש מתנגנים תדירות ברדיו שלנו, וחבל שכך, שכן הם בהחלט שווים האזנה.

חשוב גם לציין כי המבחר אינו כולל מוזיקאים צרפתיים השרים באנגלית, למשל דאפט פאנק, או כאלה השרים בצרפתית אבל אינם פועלים בצרפת, למשל סטרומאה הבלגי (אנג'ל, לעומת זאת, בלגית אך מתחילת הקריירה שלה פועלת בפריז) כך או כך, האזנה נעימה, ואם זה לא מוצא חן לאוזניכם - אז לכו ותחפשו מוזיקה קרואטית להקשיב לה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully