וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "באפי קוטלת הערפדים" חוזר לטלוויזיה עם סדרה חדשה ומסקרנת

13.7.2018 / 21:26

ג'וס ווידון, היוצר החשוב שעומד מאחורי "הנוקמים", "פיירפליי" וכמובן "באפי", חוזר למסך הקטן עם סדרה חדשה בשם "The Nevers". סדרת הדרמה הבדיונית תשודר ב-HBO. ווידון: "אני לא יכול להיות נרגש יותר"

ג'וס ווידון וידון וידן. AP
מגיע ל-HBO. ווידון/AP

בשנים האחרונות היה המפיק, התסריטאי והבמאי ג'וס ווידון עסוק בכתיבה ובבימוי של סרט גיבורי-העל "הנוקמים" ושל סרט ההמשך הראשון שלו. אחרי כן פרש מעולמות מארוול עקב תשישות, ואילו היום (שישי) מתברר כי ווידון, שיצר את "פיירפליי" וכמובן את הקלאסיקה "באפי קוטלת הערפדים", צפוי לחזור לטלוויזיה עם סדרה חדשה ומסקרנת בשם "The Nevers". כך מדווח היום (שישי) האתר "הוליווד ריפורטר". הסדרה תשודר ברשת HBO, ועד כה לא נמסר מתי תשודר.

"The Nevers" מתוארת כדרמה מדע-בדיונית על כנופיה של נשים ויקטוריאניות שמוצאות את עצמן מחזיקות בכוחות מיוחדים, אויבים חסרי-רחמים ומשימה שעשויה לשנות את העולם. ווידון צפוי לכתוב, להפיק ולביים את הסדרה החדשה.

"אני לא יכול להיות נרגש יותר", מסר וידון. "'The Nevers' היא אולי הנראטיב השאפתני ביותר שיצרתי ואני לא יכול לדמיין בית טוב יותר עבורו מאשר HBO. עבר זמן מאז שיצרתי עולם בדיוני חדש לגמרי והצוות של HBO מציע לא רק ניסיון ויוקרה, אלא גם שיתוף פעולה נלהב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשלוש שנים נשאל ווידון מי הדמות הכי אהובה שיצאה תחת ידיו. "התשובה שלי כנראה משתנה מדי יום", השיב האיש מאחורי "אנג'ל", "פיירפליי", "דוקטור הוריבל" ושלל גיבורי העל של מארוול בעשור האחרון. "אם תדחוק אותי לפינה, איך אוכל להשיב משהו שהוא לא באפי? היא התמצית המוחלטת לכל מה שאני לחלוטין לא, אבל הכי רוצה בעולם להיות, או לפחות להיות בחברתה. היא הלב הפועם של כל דבר שאי פעם עשיתי או אעשה. מגיע לה הכבוד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully