וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים לפסטיבל הג'אז? הנה 6 הופעות שאסור לכם להחמיץ

18.7.2018 / 0:05

מתי כספי יארח את הביג בנד של אייל וילנר, היפ-הופ VS ג'אז עם קרולינה, טונה ונצ'י נצ' וזו רק ההתחלה. שש הופעות שאסור לכם להחמיץ בפסטיבל הג'אז ה-32

בסוף חודש אוגוסט העיר אילת תתנקה סופית מהשאריות של מסיבות הפאנג'ויה ותפנה מקום לפסטיבל הג'אז המסורתי שייערך השנה בעיר הלוהטת בפעם ה-32 בגרסה משודרגת: החל מאמפי חדש וגדול עם נוף לים, מועדון ג'אז, כיתות אומן ושלושה לילות צפופים שיארחו אמנים משפיעים מחו"ל לצד חיבורים מקומיים חדשים. אז אם החלטתם להדרים לאילת, הנה שש ההופעות שאתם ממש לא רוצים לפספס:

מתי כספי והביג בנד

הפקה מיוחדת של הפסטיבל. מפגש בין כספי, אחד מהאמנים החשובים בישראל כבר לא מעט עשורים - עם ההרכב של אייל וילנר, אורח של כבוד בבימת הקיץ של סנטרל פארק ובמועדוני הג'אז הכי נחשבים בניו יורק. במופע יעלו עיבודים מקוריים ופרשנויות חדשות לשירים הוותיקים של כספי.

מתי כספי. דרור עינב
מתי כספי/דרור עינב

אינקוגניטו

הרכב בריטי שמרקיד מעריצים כבר עוד בשנת 1979. מהווים חלק נכבד בצמיחת סצנת האסיד-ג'אז שצמחה בלונדון באמצע שנות ה-80. מתחזקים רקורד של שיתופי פעולה עם שמות נחשקים כמו: סטיבי וונדר, צ'קה כאן, ג'ורג' דיוק ועוד. השמועות מספרות שהם מצטיינים בהופעות לייב.

עוד באותו נושא

הרבי הנקוק, אינקוגניטו, ג'ושוע רדמן ואחרים יופיעו בפסטיבל הג'אז באילת 2018

לכתבה המלאה
להקת אינקוגניטו. יח"צ,
אינקוגניטו/יח"צ

הרבי הנקוק

דמות מופת בעולם המוזיקה, שמתחזק קריירה כבר שישה עשורים ואבא גאה ל-14 פרסי גראמי. פסנתרן ומלחין פורץ דרך שבשנים האחרונות משתף פעולה עם שמות מעוררים קנאה: לאונרד כהן, סטיבי וונדר, סטינג, אנני לינוקס, ג'ון מאייר, כריסטינה אגילרה, פול סיימון, דמיאן רייס, טינה טרנר, סיל, פינק, נורה ג'ונס ועוד ועוד.

ג'ושוע רדמן

הסקסופוניסט האמריקאי שהוא גם אחד מאמני הג'אז היותר כריזמטיים ומוערכים שפרצו בשנות ה-90 לתעשיית המוזיקה. אלבום הבכורה של רדמן, כשיצא כשהוא בן 22 בלבד - קיבל מועמדות נחשקת לפרס הגראמי. שיתפו איתו פעולה בעבר: הרולינג סטונס, קוויני ג'ונס, בי. בי. קינג וסטיבי וונדר.

ג'ושוע רדמן. אלכס ווילסון,
ג'ושוע רדמן/אלכס ווילסון

מנגנים ג'אז - עושים היפ הופ

אחד המופעים היותר מסקרנים שיתארחו בפסטיבל הוא שיתוף פעולה בין שתי סצנות מוזיקליות רותחות מאוד בישראל: היפ הופ - וג'אז, שיתאחדו למפגש פסגה מיוחד עם אמנים מקומיים בולטים כמו: שאנן סטריט, קרולינה, טונה ונצ'י נצ', שישתפו פעולה עם שישיית ג'אז מקומית שתבצע את החומרים שלהם בעיבודים מקוריים. מצב שיקרה שם קסם.

שאנן סטריט FEBRUARY.
שאנן סטריט
קליפ לשיר "היכנע" בביצוע קרולינה.
קרולינה

קורט רוזנוויקל

אם אריק קלפטון החליט שמדובר בגאון, כנראה שהוא צודק. רוזנוויקל, גיטריסט ומלחין, נחשב לאחד מהקולות המשפיעים על דורו. הוציא את אלבום הבכורה שלו כשהוא בן 26 בלבד ועד היום הוא מתחזק קריירה ארוכה ובת 25 שנים. כבר היום נראה שדורות של מוזיקאים מתחנכים על ברכיו.

פסטיבל הג'אז יתקיים בין התאריכים 26-28 באוגוסט בנמל אילת.
מחיר לכרטיס יומי: 175-425.
מחיר לכל שלושת ימי הפסטיבל: 1110-1350 (בהתאם לאזורי הישיבה באולם).
לכרטיסים באתר או ב-9066*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully