וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופרה "נבוקו" של ורדי תעלה בפארק הירקון בתל אביב

17.7.2018 / 7:00

האופרה המפורסמת של ג'וזפה ורדי תעלה בהפקה חדשה בפארק הירקון ב-9 באוגוסט, עם התזמורת הסימפונית ראשון לציון, בניצוחו של ישי שטקלר. צוות סולנים ישראלי ובינלאומי יוביל את ההפקה, עליה חתומים האופרה הישראלית ועיריית תל אביב. הכניסה חופשית

האופרה "נבוקו" (צילום: דיאגו מיטרברג). דיאגו מיטרברג,
האופרה "נבוקו"/דיאגו מיטרברג

האופרה המפורסמת "נבוקו" של ג'וזפה ורדי תעלה בהפקה חדשה בפארק הירקון ב-9 באוגוסט, עם התזמורת הסימפונית ראשון לציון, בניצוחו של ישי שטקלר ובבימויו של גדי שכטר. על מקהלת האופרה הישראלית ינצח איתן שמייסר. צוות סולנים ישראלי ובינלאומי יוביל את ההפקה, עליה חתומים האופרה הישראלית ועיריית תל אביב. הכניסה חופשית.

השירה במופע תהיה באיטלקית. כתוביות תרגום יופיעו על מסכי צד בעברית. בפארק ייפרסו כיסאות במספר מוגבל, לטובת הקהל הרחב. זהו אירוע נוסף במסגרת ההופעות הפתוחות תחת כיפת השמיים בתל אביב, המתקיים 16 שנים לאחר שעלתה לראשונה האופרה "לה טרוויאטה" בכיכר רבין. את האירוע ינחה ראש העיר תל אביב, רון חולדאי.

האופרה "מאדאם בטרפליי" בפארק הירקון בתל אביב. יוסי צבקר,
האופרה "מאדאם בטרפליי" בפארק הירקון בתל אביב/יוסי צבקר

"נבוקו (נבוכדנצר), האופרה היהודית של ורדי, היתה גם הצלחתו הגדולה הראשונה", אמר לוואלה! תרבות ישי שטקלר, שינצח על האופרה בפארק, וניצח באחרונה על "מאדאם באטרפליי" בפסטיבל ישראל ועל "טוסקה" בפארק הירקון בקיץ שעבר. "הדרמות ההיסטוריות המתוארות בה: חורבן בית המקדש הראשון, גלות בבל, השיבה לציון ואיחוד העם מחדש, נתפסו כאלגוריה אקטואלית פוליטית לקריאה לאיחוד איטליה בימי ורדי. האופרה גרנדיוזית כמו הנושאים שבהם היא עוסקת: סצנות מקהלה ענקיות מתארות את חורבן בית המקדש, תפילת ה-va pensiro המבוססת על פרק תהילים קל"ז, 'על נהרות בבל שם ישבנו גם בכינו בזוכרנו את ציון', היא מפרקי האופרה היפים והמפורסמים ביותר. בגלל גודלה העצום, נבוקו היא האופרה האולטימטיבית להפקות חוץ ענקיות. את ההפקה החדשה שאנו יוצרים במיוחד לפארק הירקון יביים גד שכטר עם קאסט זמרים ישראליים ובינלאומיים, מקהלת האופרה הישראלית, תזמורת האופרה - התזמורת הסימפונית ראשון לציון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully