וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה לא שמעתם: ספיר סבן עושה אריק איינשטיין בחדר החזרות

17.7.2018 / 14:53

פסטיבל אשדודאנס חוזר זו השנה השנייה לאשדוד ויימשך ארבעה ימים החל מ-30 ביולי, עם מופע הפתיחה "רוקדים איינשטיין" המוקדש לאריק איינשטיין. אחת מהמשתתפות במופע היא ספיר סבן, שתבצע את "אבשלום". צפו בגרסה המיוחדת שלה, עם נגיעות תורכיות

צילום: עידו שחם

פסטיבל אשדודאנס, הפסטיבל הבינלאומי למחול באשדוד, חוזר זו השנה השנייה ויימשך ארבעה ימים בין התאריכים 30 ביולי ועד 2 באוגוסט. במהלך הפסטיבל יעלו מופעי מחול ישראליים ובינלאומיים בהשתתפות להקות המחול המובילות בארץ ובעולם וכן זמרים ידועים שיופיעו בלייב ולצליליהם ירקדו אלפי רוקדים.

מופע הפתיחה הרשמי של הפסטיבל הוא "רוקדים איינשטיין" - מופע מחווה שיצדיע לגדול הזמרים הישראליים - אריק איינשטיין בהשתתפות מיטב אמני ישראל עם עיבודים חדשים לשיריו, ובשילוב למעלה מאלף רקדנים בכוריאוגרפיות מקוריות. בין האמנים המשתתפים במופע: עמיר בניון, ארקדי דוכין, הראל סקעת, רותם כהן, קובי אפללו, רמי קליינשטיין, ספיר סבן, אדיר גץ, רפאל מירילא ועוד.

לכבוד המופע והפסטיבל הגענו לבקר את ספיר סבן בחדר החזרות, שם העניקה ביצוע מיוחד ל"אבשלום" של איינשטיין ושלום חנוך, מתוך האלבום "שבלול". האזינו לביצוע למעלה, ולפרטים נוספים לחצו כאן.

ספיר סבן תשתתף גם במסגרת מופעי ענק שמארגנת עיריית ירושלים מדי יום חמישי בכיכר ספרא. את החודש יחתום ב-30 באוגוסט "סלסול ישראלי" - יוני רועה מארח את זהבה בן, אביהו מדינה, סבן ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully