וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמן הפופ הבלגי אוסקר אנד דה וולף ישוב לישראל

18.7.2018 / 15:03

אמן הדרים-פופ הבלגי מקס קולומביה, הפועל תחת הכינוי Oscar and the wolf, ישוב להופעה בתל אביב. קולומביה משלב בין מוזיקה אלקטרונית למלודיות אר אנ' בי וסול, וחימם אמנים גודלים רבים ובהם ריהאנה, מיוז וברונו מארס. ומה משמעות הכינוי שלו?

Oscar And The Wolf אוסקר אנד דה וולף. יח"צ,
"רואה את המוזיקה שלי כאיזון בין אור לחושך". אוסקר אנד דה וולף/יח"צ

אמן הדרים-פופ הבלגי, מקס קולומביה, הפועל תחת הכינוי Oscar and the wolf, ישוב לישראל, ויופיע ב-15 בספטמבר בפארק הירקון בתל אביב. האמן הופיע בשנה שעברה בהאנגר 11 בתל אביב.

קולומביה, הנחשב להבטחה בעולם המוזיקה, משלב בין מוזיקה אלקטרונית למלודיות אר אנ' בי וסול. הוא משך את תשומת הלב העולמית לראשונה בשנת 2013, כשהוציא את הסינגל "Orange Sky", ובעקבותיו נבחר כהופעת החימום של לו ריד. בשנה לאחר מכן הוציא את אלבום הבכורה שלו, "Entity" שמו, שזכה להצלחה מסחרית ולשבחי הביקורות. אלבומו השני "Infinity" יצא בשנה שעברה. קולומביה חימם בין השאר את ריהאנה, מיוז, רוזין מארפי והיה מופע החימום של ברונו מארס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בריאיון עיתונאי, גילה קולומביה את משמעות הכינוי שלו, Oscar and the wolf: "אוסקר זה שם שאני מאוד אוהב - זה פיוטי וקליל. וזאב הוא חיה אפלה שיוצאת בלילה ומייללת בירח מלא. כך שזה שם גם קליל וגם אפל באותו זמן, וכך אני רואה את המוזיקה שלי - כאיזון בין אור לחושך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully