וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: יובל המבולבל מסתער על האקרנים עם סרט הילדים הישראלי הגדול אי פעם

18.7.2018 / 14:02

התקציב: מעל שלושה מיליון שקלים. זירת הצילומים: השומרון. הכוכב: יובל המבולבל. צפו בטריילר של "גיבור בעננים", סרט הילדים הישראלי שעוד יעשה הרבה רעש

יח"צ - חד פעמי

"גיבור בעננים", שיעלה לאקרנים בתחילת אוגוסט, ראוי לציון מכמה בחינות: זה סרט הילדים הישראלי היקר אי פעם - עלותו, לפי ההערכות, היתה קצת יותר משלושה מיליון שקלים; הוא צולם במועצה האזורית שומרון, מה שהופך אותו להפקה המקומית הגדולה עד כה שהתקיימה באזור הזה; ומי שמככב בו והיה שותף ליצירתו הוא לא אחר מאשר יובל המבולבל, שהיה לאחרונה בכותרות בנסיבות אחרות לגמרי.

שותף מרכזי נוסף ליצירת הסרט היה הבמאי אביעד קידר, שביים לפני כן סדרות כמו "גאליס" ו"פול מון", ומשתתפים בו גם ורד פלדמן, עירית בלבן ואחרים. את הגיבור שבשמו הוא נקרא מגלם יובל המבולבל, והעלילה מתארת את ניסיונו להציל כפר קסום מידיה של מלכה רעה ונכלולית.

הסרט הופק בידי מיקי רבינוביץ, הילה ערן הראל, לאון אדרי ז"ל ומשה אדרי יבדל"א שגם יפיץ אותו, והוא יעלה כאן בחמישי 2.8. עד אז, אתם מוזמנים לצפות בטריילר הראשון שלו, חם מן התנור, ולהתרשם מן הפרויקט השאפתני שיקווה לזכות באמון המשפחות הישראליות, כדי להחזיר את ההשקעה העצומה בו.

מתוך הסרט "גיבור בעננים". נועם דינר,
על המסכים: ב-2.8. מתוך "גיבור בעננים"/נועם דינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully