וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולפני סוני רכשו את הזכויות על תסריט של הישראלית סביון איינשטיין

21.7.2018 / 23:55

לאחר שזכתה בשלל מענקים ופרסים בהוליווד, התסריטאית הישראלית סביון איינשטיין עשתה צעד נוסף ומכרה תסריט שלה לאולפני סוני, והוא יופק בידי הצמד מאחורי "פיץ' פרפקט"

סביון איינשטיין. סילביה ספרוס,
שיהיה בהצלחה. סביון איינשטיין/סילביה ספרוס

הישג יפה לתסריטאית הישראלית סביון איינשטיין: Screen Gems, חטיבה של אולפני סוני המתמקדת בעיקר בסרטי אימה וקומדיות, רכשה את הזכויות לתסריט שלה והוא יופק בידי הצמד אליזבת' בנקס ומקס הנדלמן, שהפיקו לאחרונה את סרטי "פיץ' פרפקט" ועמלים גם על עיבוד מחודש ל"המלאכיות של צ'רלי". כך, לפי פרסום באתר דדליין.

היוצרת הישראלית, בתו של שדר הספורט האגדי מאיר איינשטיין ז"ל, פועלת בארצות הברית בשנים האחרונות וכבר זכתה בכמה פרסים ומענקים שמיצבו אותה כהבטחה גדולה - כזו שעכשיו עומדת ככל הנראה להתממש. בתחילת דרכה המקצועית, היא עבדה במשרדי פרסום שונים בישראל והיתה שותפה קריאטיבית לכמה קמפיינים מוערכים.

התסריט של איינשטיין, שעל פניו נשמע מבריק, עוסק באשה כאוטית המוצאת עצמה בהיריון עם תאומים משני אבות שונים - תופעה נדירה אך מציאותית הידועה כ- Superfecundation, ובשמה גם ייקרא הסרט.

כעת, חברת ההפקה תחפש לסרט במאי או במאית ואז יתחיל גם תהליך הליהוק. כמובן שבשלב זה עוד לא ברור מתי הצילומים ייצאו לדרך ומתי אפשר יהיה לראות את התוצאה הסופית.

אליזבת בנקס לובשת דולצ?ה וגבאנה לפוטוקול השופטים בפסטיבל ונציה, ספטמבר 2015. GettyImages
תפיק. אליזבת' בנקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully