וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיוצרים של "משפחת קרדשיאן": ריאליטי חדש בכיכובה של לינדזי לוהן

22.7.2018 / 15:41

בחודשים האחרונים רוקחת חברת ההפקה של "משפחת קרדשיאן", בשיתוף ערוץ MTV האמריקאי, תוכנית ריאליטי חדשה בכיכובה של לינדזי לוהן. ועם רזומה כל כך מרשים של שערוריות - זה כנראה הולך להיות מעניין

צילום: יוטיוב

את החודש הלוהט האחרון בילתה השחקנית לינדזי לוהאן בבית הקיץ המשפחתי שלה במיקונוס - ולא רק למטרות פינוקים. כמו כל טוענת לכתר מלכת הטראש, מתברר שלוהאן טסה לאי היווני לצורך צילומי הפקת תוכנית ריאליטי חדשה, כשבית הקיץ יהיה הלוקיישן המרכזי.

את התוכנית תפיק חברת ההפקה Bunim/Murry שאחראית בין היתר גם על "משפחת קרדשיאן", והיא עתידה להיות משודרת בערוץ MTV האמריקאי. צוות התוכנית יעקוב אחרי החיים של לוהאן ביוון, שזה כולל קצת ביזנס - אבל בעיקר פלז'ר. ואם מסתמכים על רזומה השערוריות שלוהאן סיפקה לנו בשנים האחרונות - יש למה לצפות.

לוהאן, שבשנים האחרונות העדיפה להנמיך פרופיל, היגרה לדובאי (שם התגוררה בשנים האחרונות) ועבדה על כמה פרויקטים קטנים.

MTV מעדיפים לא לנדב יותר מדי פרטים לגבי התוכנית נכון לעכשיו וטרם נקבע תאריך עלייה לאוויר. אבל הצצה חטופה באינסטגרם של לוהאן הצליחה להצית את הסקרנות שלנו. בראיון לניו יורק טיימס בחודש שעבר, רמזה לוהאן לראשונה על תוכנית הריאליטי שנרקחת. מ-MTV עדיין לא מעוניינים לנדב עוד פרטים לגבי התוכנית, כולל תאריך עלייה לאוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully