וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאשבק מרגש: הזוג המיתולוגי של "אמריקן פאי" מתאחד

23.7.2018 / 14:51

טארה ריד ותומס איאן ניקולס התאחדו אתמול (ראשון) במסגרת אירועי הקומיק קון והצליחו להחזיר אותנו לימים שבהם ויקי וקווין היו הדבר הכי קרוב לאהבה בזמנים שטופי הורמונים. וזה הכי מרגש אותנו

טארה ריד. Tommaso Boddi; GettyImages, GettyImages
ויקי וקווין לנצח/GettyImages, Tommaso Boddi; GettyImages

כל אדם שזכה להיות נער הורמונלי אי שם בשנות התשעים, מבין שאת מיטב יסודות החיפצון, החרמנות והחינוך המיני המעוות שנחקקו בו - הוא קיבל דרך צפייה ממושכת בסאגת סרטי הקולג' "אמריקן פאי". ולמרות שמדובר בתוכן שהיום כבר לא ממש היה מצליח לעבור את מבחן הפוליטיקלי קורקט, טארה ריד החליטה להשיל מהחיים שלנו שני עשורים לרגע והמתיקה אותנו בנוסטלגיה אפופת טסטוסטרון מחוצ'קן.

אז כן, אתמול (ראשון) פרסמה ריד תמונה בחשבון האינסטגרם שלה כשלצדה תומס איאן ניקולס - או כמו שאנחנו אשכרה זוכרים אותם: ויקי וקווין. זוג די מנומנם שניסה לאזן את עולם הערכים הלא ממש קיים של סטיפלר והחבורה. אותנו הם ניסו לשכנע לאבד את הבתולים רק עם אהבה, זוגיות, נרות ריחניים ושירים של סלין דיון ברקע, לשיכוך הדמעות והתדהמה.

האיחוד המרגש התרחש במסגרת אירוע של אתר הנתונים הקולנועי IMDb, כחלק מכנס קומיק קון שקורה בימים אלו בסן דייגו. ריד הוסיפה לשאול את העוקבים אם הם היו מעוניינים באיחוד נוסף של ויקי וקווין. מודים שאחרי שהתפכחנו והתבגרנו - יש מצב התשובה לא תהיה חיובית במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully