וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שעולה לשידור: קריאות לביטול "רעבים" של נטפליקס

24.7.2018 / 15:19

למעלה מ-100,000 צופי נטפליקס חתמו ב-24 השעות האחרונות על עצומה לביטול סדרת הנוער החדשה "רעבים", בכיכובה של דבי ראיין. הטענה היא כי מדובר בסדרה שמעודדת ביוש גוף ומסרים שמנופוביים

הסדרה "רעבים" של נטפליקס, Insatiable. נטפליקס,
דבי ראיין, מתוך "רעבים"/נטפליקס

בתחילת חודש אוגוסט הקרוב עתידה לעלות הסדרה "רעבים" ("Insatiable"), בכיכובה של דבי ראיין בנטפליקס. עם זאת, טריילר ראשון שפורסם בסוף השבוע הצליח לעורר לא מעט זעם ואף קריאה לבטל את שידור הסדרה, בטענה כי מדובר בתוכן שמנופובי ופוגעני.

"רעבים" בכיכובה של ראיין, זמרת ושחקנית, מגוללת את סיפורה של פאטי, תלמידת תיכון מלאה ודחויה שעוברת מהפך חיצוני דרמטי, משילה קילוגרמים רבים ממשקלה, וכתוצאה מכך הופכת למקובלת שיוצאת למסע נקמה בתלמידים שפגעו בה. כבר בטריילר (צפו למטה) ניתן לראות את ראיין לבושה בחליפת שומן עד הרגע שבו היא חוטפת מכה בפנים ונופלת על הרצפה. בפריים הבא היא כבר מודה על הפציעה שהובילה לנעילת לסתות ובקיצור, גרמה לה לסתום את הפה, להפסיק לאכול, לרזות ולהפוך בהתאם לפופולרית כמובן.

אם אתם מרגישים קצת לא בנוח מהתיאור הזה, אתם לא לבד: למעלה מ-100,000 צופי נטפליקס כבר חתמו על העצומה, מתוך הבנה שיש מסרים שפשוט לא אמורים להופיע על מסכי טלוויזיה בשנת 2018. "הסדרה הזו היא לא מקרה בודד, אבל חלק ממשהו גדול שאני יכולה להבטיח לכם שכל אישה התמודדה איתו מתישהו בחיים שלה: בין אם למדוד את הערך העצמי שלה ביחס למשקל הגוף שלה, ועד להרגיש כמו חפץ שנועד לספק גברים. הסדרה הזו צריכה להתבטל. הטריילר שלה עשה כבר מספיק נזק", כתבה פלורנס גיבן, ממארגנות העצומה.

לורן גסיס, יוצרת הסדרה, דווקא טוענת שמדובר בטקסט שמבוסס על החוויה האישית שלה כמתבגרת מלאה. "אנחנו לא מביישים את פאטי, אנחנו משתמשים בקומדיה כדי להמחיש איזה נזק פאט שיימינג עלול לעשות", צייצה אליסה מילאנו שמשחקת בסדרה בעמוד הטוויטר שלה. בינתיים, "רעבים" תעלה בנטפליקס ב-10 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully