וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזילי כבשה את הטלוויזיה האמריקאית: צפו בהופעתה ב"טודיי שואו"

24.7.2018 / 18:53

נטע ברזילי הופיעה לראשונה בטלוויזיה האמריקאית, בתכנית הבוקר הוותיקה "טודיי שואו" ב-NBC. היא הוצגה כ"כוכבת מוזיקה עולה", ובין השאר סיפרה על המפגש עם הנסיך ויליאם. התקשורת האמריקאית כינתה אותה "סופה מהנה". קבלו הצצה לביקור המרגש

הישג בינלאומי מרגש נוסף לזוכת האירוויזיון, נטע ברזילי: הזמרת והיוצרת הופיעה היום (שלישי) בתכנית הבוקר האמריקאית הוותיקה "טודיי שואו" ברשת NBC, שבה התראיינה וביצעה את להיטה TOY.

בתכנית הוצגה ברזילי כ"כוכבת מוזיקה עולה", שירה "Toy" הוגדר כ"להיט ויראלי", ושמה של ברזילי הוזכר על ידי המגיש בנשימה אחת לצד הלהקה השבדית המיתולוגית אבבא וכוכבת המוזיקה הענקית סלין דיון, שכמוה זכו אף הם בתחרות האירוויזיון.

נטע ברזילי באולפן "טודיי שואו" של NBC. צילום מסך
נטע ברזילי באולפן "טודיי שואו" של NBC/צילום מסך

ברזילי סיפרה בתכנית על פגישתה על הנסיך ויליאם ("הוא באמת מתוק", סיפרה), על יצירת השיר בהשראת קמפיין MeToo ועל תחושתה מהצלחתו של השיר. המגיש ביקש מברזילי להשמיע קטע מחיקוי התרנגולות שלה בשיר.

נטע ביצעה את השיר, וזכתה לתשואות מהאולפן וגם מחוצה לו, שם עמדו מעריצים עם דגלי ישראל, תמונות של ברזילי ושלטים עליהם נכתב בעברית בין השאר "כפרה עליכם" ו"נטע יא מלכה". בתום ביצועה אמר המגיש קרסון דלי כי היה זה ביצוע "מצוין". צפו בריאיון ובביצוע השיר.

זוהי הופעתה הראשונה של נטע בטלוויזיה האמריקאית, והיא סוקרה גם על ידי התקשורת בארצות הברית, למשל בכתבה הזאת בבילבורד, שהגדירה את ברזילי כ"סופה מהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully