וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי לובאטו אושפזה בבית חולים בחשד למנת יתר

25.7.2018 / 0:52

דיווח: הזמרת והשחקנית דמי לובאטו בת ה-25 אושפזה בבית חולים בלוס אנג'לס כתוצאה ממנת יתר, על פי החשד. לובאטו נמצאה בביתה בבוורלי הילס מחוסרת הכרה וטופלה בתרופה המאזנת השפעה של מנת יתר של הרואין או מורפין במצבים מסכני חיים. מצבה יציב

דמי לובאטו על השטיח האדום, EMA 2017, טקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה. AP
דמי לובאטו/AP

הזמרת והשחקנית דמי לובאטו אושפזה בבית חולים בלוס אנג'לס ביום שלישי (זמן ישראל), כתוצאה ממנת יתר, על פי החשד. מצבה יציב, על פי פרסומים זרים.

גורמי אכיפת החוק מסרו לתקשורת הזרה כי משטרת לוס אנג'לס הגיבה למצב חירום רפואי בביתה של לובאטו בת ה-25 בבוורלי הילס. מקורות אמרו לאתר TMZ כי לובאטו נמצאה בבית מחוסרת הכרה וטופלה בנרקאן, תרופה המשמשת לאזן את ההשפעה של מנת יתר של הרואין או מורפין במיוחד במצבים מסכני חיים.

דמי לובאטו לובשת נוריסול פרארי לטקס פרסי הגראמי, לוס אנג'לס, 15 פברואר 2016. GettyImages
דמי לובאטו/GettyImages

הזמרת נאבקה בהתמכרות לסמים מזה שנים. ביוני אמרה כי חזרה להשתמש בסמים כמה חודשים לאחר שציינה שש שנים שלא השתמשה בהם. באחרונה הוציאה סינגל בשם "Sober" ובו התוודתה שחזרה להשתמש בסמים, והתנצלה בפני משפחתה וחבריה. לובאטו קיבלה טיפולים בהפרעה דו קוטבית, בולמיה והתמכרות לסמים. היא תיעדה את מאבקיה היומיומיים בשנה שעברה בסרט תיעודי בשם "Simply Complicated". בסרט הזמרת מתוודה על שימוש בקוקאין.

לובאטו החלה את דרכה כילדה שחקנית בשנת 2002, בסדרה "החברים של ברני". היא פרצה לתודעה לפני כעשר שנים, כשכיכבה בתפקיד הראשי בסרט הטלוויזיה "קאמפ רוק" של ערוץ דיסני. באותה שנה הוציאה את אלבום הבכורה שלה, "Don`t Forget" שמו, ובסך הכל הוציאה עד כה 6 אלבומי אולפן. היא שימשה כשופטת בגרסה האמריקאית של תכנית הריאליטי "אקס פקטור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully