וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה הישראלית "מיגל" נמכרה לשידור בערוץ הצרפתי +Canal

25.7.2018 / 14:10

סדרת הדרמה הישראלית "מיגל" בכיכובו של רן דנקר תכבוש גם את אירופה. המיני-סדרה של HOT נמכרה לשידור לערוץ הפרימיום הצרפתי +Canal. "חשוב לי כיוצר שהעולם ידע שתוכן ישראלי הוא לא רק מלחמות בין יהודים לערבים", מסר יוצר הסדרה, טום סלמה

צילום מסך

הערוץ הצרפתי +Canal רכש את זכויות השידור של סדרת הדרמה הישראלית "מיגל" של HOT, שנכתבה בהשראת סיפורו האמיתי של היוצר טום סלמה, שיצר אותה יחד עם דפנה לוין (שגם ביימה) ובכיכובו של רן דנקר.

באפריל האחרון נבחרה "מיגל" מבין 135 סדרות מכל העולם להשתתף בפסטיבל Canneseries היוקרתי, שם אף זכתה בפרס אנסמבל השחקנים הטוב ביותר (באותו פסטיבל לקחה "בשבילה גיבורים עפים" את פרס הדרמה הטובה ביותר). זוהי העסקה הראשונה שהושלמה למכירת הסדרה. +Canal היא רשת הטלוויזיה בתשלום הגדולה באירופה, עם כ-10 מיליון מנויים בצרפת, איטליה, גרמניה וספרד.

"מיגל", בהפקת "מובי פלוס", היא מיני-סדרה בת ששה פרקים המספרת את סיפורו של טום, צעיר גיי ישראלי שחוצה את האוקיינוס עד לגואטמלה כדי להגשים את חלומו לאמץ ילד. פגישה מאכזבת עם מיגל, ילד גואטמלי בן 5 שמסרב להתמסר לזר המערבי, מנפצת את הפנטזיה של טום לרסיסים. 16 שנים לאחר מכן, מיגל חוזר לגואטמלה לחפש אחר שורשיו ומסתיר זאת מאביו. טום ממהר בעקבותיו ויעשה הכול כדי למנוע ממיגל לגלות את הסוד הגדול שהסתיר ממנו כל השנים.

העסקה עם +Canal נחתמה מול סוכנות התוכן ADD. הדס מוזס-ליכטנשטיין, מייסדת ואחראית התוכן הבינלאומי של הסוכנות, מסרה: "בעקבות התגובות המדהימות ב-Canneseries אנחנו מאושרים לברך את +Canal כשותף הבינלאומי הראשון לדרמה המורכבת, הרלוונטית והאנושית 'מיגל', וגאים להביא אותה לקהל בינלאומי".

טום סלמה, יוצר הסדרה ואבא לארבעה ילדים מאומצים, מסר: "בעידן של הפקות בומבסטיות, סדרה כמו 'מיגל' לא מובנת מאליה. באופן אישי, מרגש וחשוב לי כיוצר שהעולם ידע שתוכן ישראלי הוא לא רק מלחמות בין יהודים לערבים. תוכן ישראלי יכול וכדאי שיעסוק בסוגיות חברתיות, ולהוכחה 'מיגל', שהצליחה לגעת בקהל רחב ולרגש. משפחה היא כל מי שעושה אותך מאושר והורות היא זכות של כולם. עד שזה לא יהיה ברור ומחוקק, חייבים להמשיך, כי מי שמכיר אותי יודע שאין אין".

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT, מסר: "אנחנו גאים מאוד בהישג של 'מיגל', דרמה חשובה, אמיצה ורלוונטית מאוד בימים אלו, ובטוחים שהיא תזכה להגיע בעתיד הקרוב למקומות נוספים בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מיגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully