וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטומטם", "פרצוף מסריח": כשחברי "טלוויזיה מהעתיד" פתחו פה אחד על השני

26.7.2018 / 15:31

לכבוד העונה החדשה של "טלוויזיה מהעתיד" (מוצאי שבת, רשת 13) הזמנו את יוצרי התוכנית אריאל ויסמן, יואב רבינוביץ' וניב מג'ר לחשוף מה הם באמת חושבים אחד על השני. התוצאה מלאה בלכלוכים שיגרמו לאוזניים שלכם להסמיק

עריכה: רן צימט

במוצאי השבת הקרובה תגיע לרשת 13 העונה השנייה של תוכנית המערכונים והסאטירה "טלוויזיה מהעתיד", שיצרו אריאל ויסמן, יואב רבינוביץ' וניב מג'ר ובהשתתפותם, ובנוסף חברים כמו גיתית פישר, גיה באר גורביץ', יוגב יפת, טל טירנגל, תומר פישמן ואחרים. לכבוד המאורע המרגש הגיעו אריאל, יואב וניב לאולפן וואלה! NEWS כדי שיגידו בכנות מה דעתם זה על זה.

"סוף סוף, באולפן הזה, נגיד מה שאנחנו באמת חושבים אחד על השני", אומר ניב. "לא כמו ב'טלוויזיה מהעתיד', ששם אנחנו רק כל היום אוהבים ומייצרים מערכונים. פה אפשר להגיד את האמת". אלא שהניסיונות שלהם לצלות זה את זה לא תמיד עולים יפה. זה מתחיל עם "אני אוהב אתכם, חבר'ה" של ויסמן, ממשיך עם מחמאות של האחרים לניב על משחקו ב"על הספקטרום" ובהמשך גם עם קושי ניכר של ניב לומר דברים רעים על יואב. "ממש אין לי רעיון", אומר ניב. "מיסטר פרפקט פה".

ואף על פי כן מצליחים השלושה להטיח בזה בזה עלבונות, כולל על אנשים שנראים כמו אשכים ביום רע, כאלה עם פרצוף יפה אבל זין שרק אמא יכולה לאהוב, מיץ אידיוטים ושלל הרגלי שתייה וכן הלאה. כמו כן: מה הם באמת חושבים על תיק 4000? צפו בסרטון למעלה.


פרק פתיחת העונה השנייה של "טלוויזיה מהעתיד" ישודר במוצאי שבת אחרי "האח הגדול" ברשת 13.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully