וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנחלה": סדרה חדשה בכיכובו של שלמה בראבא תעלה בקרוב בקשת 12

29.7.2018 / 11:05

סדרה חדשה מאת היוצרים של "היהודים באים", בכיכובו של שלמה בראבא, שתעלה בקשת 12, תעסוק בסיפורו של מושבניק שהתאלמן, הילדים שכשלו וחזרו הביתה ובחלום הציוני - שהפך לסיוט

שלמה בראבא בטקס פרסי הטלוויזיה 2018. מגד גוזני
שלמה בראבא/מגד גוזני

לאחר שיוצרי "היהודים באים", אסף בייזר, נטלי מרכוס והמפיק יואב גרוס, עבדו בסדרת הסאטירה המוערכת שלהם (בין השאר עם מוני מושונוב) הם עובדים על סדרה חדשה בה יככב דווקא השותף הוותיק של מושונוב - השחקן והקומיקאי שלמה בראבא.

הסדרה החדשה,"הנחלה", תשודר בערוץ קשת 12. ביצירת וכתיבת ישתתף ארז שלם לצד בייזר ומרכוס, וגרוס ישמש גם כאן כמפיק. הבמאי שלה הוא רועי פלורנטין, וצילומיה צפויים להתחיל בקרוב.

בראבא צפוי לגלם את דמותו של אריק, מושבניק ותיק שהתאלמן לא מזמן ומי שהחלום הציוני שלו הופך לסיוט מאחר והחקלאות מייצרת לו בעיקר חובות כבדים לבנקים. בנוסף, שלושת ילדיו הבוגרים, שניסו לצאת מהמושב, גילו ש"קר שם בחוץ", וחוזרים לגור יחד אתו בנחלה שבמושב בגליל.

הסדרה תעסוק במשפחתו של אריק, שמנסה בכל דרך לשרוד במציאות הכלכלית והפוליטית של היום. אלו יעשו הכל כדי להרוויח שקל נוסף, וכדי להתחמק מתשלומי החובות, אבל תוך כדי לא יפסיקו לריב ביניהם, על המצב בארץ, יוקר המחייה, על ימין ועל שמאל, על הצעירים שלא מעניין אותם כלום, ועל הזקנים שלוקחים הכל ללב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully