וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשדדפול פוגש את פאודה: ליאור רז וריאן ריינולדס הולכים לאחד כוחות בסרט חדש

31.7.2018 / 11:46

ליאור רז ייאלץ לארוז את עצמו בעוד כחודש לצילומי סרט פעולה חדש בהשתתפות ריאן ריינולדס. ההפקה מסרבת לנדב יותר מדי פרטים בינתיים, אבל אין לנו ספק שמדובר בשיא חדש עבור יוצר "פאודה"

ליאור רז. רפי דלויה
ריספקט./רפי דלויה

ליאור רז עומד לסמן וי על יעד נוסף בקריירה ההוליוודית שלו - וישתף פעולה עם ריאן ריינולדס בסרט אקשן חדש שייקרא "סיקס אנדרדראונד", בבימויו של מייקל ביי. מאחורי הפרויקט הנחשק עומדת חברת ההפקות "סקיידאנס" וענקית הסטרימינג נטפליקס. הצילומים עתידים להתחיל כבר בחודש הבא וייערכו בלוקיישנים אקזוטיים כמו איטליה ואיחוד האמירויות.

האנשים שעומדים מאחורי הפרויקט טוענים שמדובר ב"דדפול" פוגש את "משימה בלתי אפשרית", עם נבחרת של שישה גברים ואישה שיילחמו בכוחות רשעים כמובן. לדמויות יהיו שמות מספריים (כלומר, לדמות של ריינולדס יקראו "אחד" וכן הלאה). על התסריט אחראי רט ריס ופול ורניק, שכבר עבדו עם ריינולדס על סרטי "דדפול".

ריאן ריינולדס. GettyImages
שיתוף פעולה שאנחנו שמחים לראות/GettyImages

בסרט המדובר ישתתפו גם דייב פרנקו (אח של), מנואל גרסיה-רולפו, אדריאה ארג'ונה וקורי הוקינס. בכל מה שקשור לליאור רז, ההפקה עדיין לא מוכנה לנדב יותר מדי פרטים, אך אין ספק שההצלחה הבינלאומית של "פאודה", שיצרה לא מעט עניין סביבו, תבטיח לו מעמד מכובד בסרט. חשוב לציין שלא מדובר בהופעה האנגלית הראשונה של רז, שכבר השתתף בסרט "מריה מגדלנה" ומשתתף במותחן שעוסק במרדף אחרי פושעים נאציים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully